Wpis z mikrobloga

Heja. W czasie budowy domu zamontowano mi instalację alarmową. Mam płytę integra 128 wrl i chciałbym dołożyć moduł GSM, żeby móc obsługiwać alarm zdalnie z poziomu telefonu. Jestem zupełnym laikiem. Chciałbym to sam zrobić, ale nie wiem czy podołam. Jest jakiś dobry tutorial krok po kroku jak to ugryźć? #alarmy #satel #integra #pytanie #elektryka
  • 17
Tutoriale i dokumentacja są na stronie satela po zalogowaniu ale nie są one kierowane do osób kompletnie zielonych w temacie. INT-GSM to moduł który chcesz kupić :)
Ma moduł ale nie ma apki. WRlka może dzwonić, wysyłać i odbierać SMSy(sterowanie) Najnowszy firmware obsługuje część elementów na ABAX2 (przekaźniki chyba).
@K_A_C rzeczywiście widzę miejsce na kartę sim. Ale chciałbym mieć apke, żeby sterować wszystkim z poziomu aplikacji. Myślę, że i tak bez fachowca się nie obejdzie.
@Zbigszew:WRL apki Integra Control nie obsługuje. Musisz zatem kupić INT-GSM. Podłączenie jest banalne (4 żyły). Potem wykrywanie modułu w dloadx i najlepiej po serwerze Satel (identyfikacja po imei modułu).
Jak masz jak poprowadzić skrętkę do centrali to proponuję ETHM-1 plus.
Skąd jesteś?
@michallus: Wszystko jest banalne jak się wie co zrobić.

@Zbigszew: Pamiętaj tylko że jeśli chcesz sam tam grzebać to po połączeniu się komputerem najpierw eksportuj ustawienia centrali i zapisz je w bezpiecznym miejscu. Jak coś się wysypie w najgorszym razie serwis podmieni płytę centrali i wgra zapisane ustawienia. Zawsze zaoszczędzisz pieniądze za kilka roboczogodzin.

Dodatkowo tak jak kolega pisał powinieneś do tej operacji kupić USB-RS za ok 130 zł który
@Zbigszew: Nie jesteś za głupi tylko się nie znasz na tym. A żeby się poznać potrzebował byś tyle czasu że w swoim zawodzie zarobisz więcej niż będzie kosztować wizyta serwisanta. Dlatego ludzie się specjalizują bo jest to bardziej wydajne :)
@michallus tak tak, zapomniałeś wspomnieć o kilku rzeczach