Wpis z mikrobloga

Ma ktoś wiedzę/doświadczenie jaka forma reklamy byłaby najskuteczniejsza dla mikro działalności - pranie tapicerek, dywanów i wykładzin? (usługi u klienta, miasto 140tys)
Czytam same mądrości i jedni mówią że ulotki, inni że to strata czasu bo tylko FB działa...
Są jeszcze ogłoszenia na olx, ogłoszenia w prasie tradycyjnej. Chcę zainwestować w reklamę ale bez wtopy na starcie.
Ma ktoś jakieś sugestie?
Pzdr
#reklama #facebook #dzialalnoscgospodarcza #firma
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TikiMakaka: @Kononienko
posiadam pralnie dywanów (techniką na wskroś) i powiem ci tak:

1.fixly - strata czasu i kasy... konkurencja duża, wali śmiesznymi cenami tylko po to by mieć klienta (kiedyś podszyłem się pod klienta, po negocjacjach typ chciał wyprać dywan za 2,5zł za metr SZOK!). I na dodatek punkty na fixly mają okres ważności, a proporcjonalnie ilości zamówień do wygranych jest bardzo mała. Szczerze odmawiam!
2.lokalna gazeta- TO JEST ZŁOTO reklama musi ukazywać się cały czas, ludzie przyzwyczają się do niej i zapamiętają, że w razie potrzeby w gazecie jest numer. Z mojego doświadczenia powiem tak: masz tam reklamę - masz wszystkich dziadków z okolicy (dziadki nie szukają na google, FB itp.) :) przed święami warto też zapłacić za artykuł sponsorowany.
3.Cenna- nie bądź NAJtańszy tylko NAJlepszy! To
  • Odpowiedz