Wpis z mikrobloga

@kopo: rozumiem że dalej w prawo jest pętla na góre? Jeżeli tak to nie łącz po prostu toru x z tymi na dole tylko od razu daj pętle
  • Odpowiedz
@kopo: Nie za bardzo rozumiem w czym problem. Normalnie przystanki kolejowe projektuje się tak, że:
-Od głównej nitki robisz zjazd na stację.
-Pociąg ma zjechać z głównej nitki, zatankować produkty i odjechać wracając na główną nitkę.
-Budujesz mu Przystanek na którym będzie załadunek/rozładunek.
-Bezpośrednio przed przystankiem budujesz mu tzw. "Stacker" czyli miejsce gdzie pociąg może zaparkować czekając aż przystanek się zwolni.
-Ten stacker budujesz odpowiedni duży,żeby mogły stać obok siebie wszystkie pociągi które mogą jechać do
  • Odpowiedz
@kopo: Totalnie źle semafory i będzie Ci się walić co chwilę. Zasada zawsze jest taka

Przed skrzyżowaniem semafor pojedynczy
Po skrzyżowaniu semafor potrójny.

Przy czym koniec skrzyżowania jest wtedy, gdy na nowym odcinku toru jest wstanie stanąć cały pociąg, jeśli nie. To koniec skrzyżowania się przeciąga na dalszy odcinek, a do tego miejsca stawiasz wyłącznie pojedyncze.
  • Odpowiedz