Aktywne Wpisy
Wytłumaczcie mi czemu ludzie kupują szeregówki, albo bliźniaki.
Tyle jest tu naśmiewania się z patodeweloperki mieszkalnej, a nikt się nie śmieje z tych potworków typu yebnięty na środku pola, na zadupiu bliźniak, gdzie każdą połowę kupią obcy sobie ludzie i będą na siebie skazani w tej intymnej atmosferze, dużo bardziej niż w bloku mam wrażenie.
Pełno tego się nasrało ostatnimi czasy.
Jadę na takie zadupie do swojego dentysty i mijam coraz więcej
Tyle jest tu naśmiewania się z patodeweloperki mieszkalnej, a nikt się nie śmieje z tych potworków typu yebnięty na środku pola, na zadupiu bliźniak, gdzie każdą połowę kupią obcy sobie ludzie i będą na siebie skazani w tej intymnej atmosferze, dużo bardziej niż w bloku mam wrażenie.
Pełno tego się nasrało ostatnimi czasy.
Jadę na takie zadupie do swojego dentysty i mijam coraz więcej
SirSherwood +530
Autor Dragon Balla, Akira Toriyama umarł
rip i dzięki ziomek za dragonballa
rip i dzięki ziomek za dragonballa
Z takich nurtujących mnie rzeczy: ile powinienem trzymać benzyny w baku? Wiadomo, że przy LPG schodzi benzyny ledwo co... Z jednej strony słyszałem, że zwłaszcza w zimie nie powinno jej byv mniej niż 3/4 baku. Z drugiej strony - paliwo w baku pewnie traci na jakosci w jakimś stopniu z czasem?
#carboners
@neo_vir: Kiedyś miałem Swifta 1.3 z instalacją 1gen (najprostsza na śrubę) i zalałem benzyny do pełna. Przy takiej instalacji benzyny może prawie nie schodzić (można ustawić na przełączenie na LPG po przekroczeniu np 2tys obrotów, dla hardkorów można było od razu odpalać na LPG xD). No i tak chlupało sobie paliwo pół roku, zostało jakieś
Oprócz tego gaz jest praktycznie bezobsługowy.
Nie ma też sensu "robić dobrze" silnikowi i jeździć często na benzynie, na fabrycznej instalacji silnik zazwyczaj ma wyżej ustawioną temperaturę przełączania, czasami jakiś dotrysk benzyny powyżej pewnych obrotów (np. 4000 rpm) więc benzynowy układ paliwowy będzie pracował