Wpis z mikrobloga

Cześć mircy, jest jakiś sposób aby #unrealengine używał karty graficznej do renderowania swiatła? ustawiłem już w ustawieniach graficznych żeby używał karty graficznej(gtx 1650) przy "unrealenginelightmass.exe", ale to niestety nic nie dało, dalej procek używany w 100% a grafika 0%... Troszkę mnie to spowalnia na lapku
#grafikakomputerowa #grafika3d
  • 4
@Ponczo88: 4,26 i gpu lightmass wbudowany do silnika, ale korzysta z algorytmów rtxowych do liczenia światła z tego co pamiętam( czyli windows 10 któryś tam build i najnowsze sterowniki karty graficznej) nie musisz mieć karty rtx do tego - mi na gtx 1080ti działało :D

Albo w starszych silnikach jest gpu lightmass, pisany przez użytkownika - na forum znajdziesz cały wątek

Jedyne ale: do dużych scen nie przejdzie Ci gpu, bo