Wpis z mikrobloga

#dramat #usa #korposwiat ##!$%@?

DOORDASH WYDAŁ 5,5 MILIONA DOLARÓW NA REKLAMĘ SWOJEJ DAROWIZNY W WYSOKOŚCI 1 MILIONA DOLARÓW

Jednak nigdy nie widzieliśmy bardziej rażącego priorytetyzowania działań charytatywnych na rzecz marketingu niż ich samych, niż w reklamie DoorDash „Ulica Sezamkowa”, która została wyemitowana w niedzielę. Aplikacja dostawcza, która zabija Twoje ulubione restauracje dwucyfrowymi prowizjami i kiepskimi kierowcami z niewiarygodnie niskimi zarobkami, powiedziała w swojej nostalgicznej reklamie przynęty: „Za każde zamówienie przekażemy 1 dolara na rzecz Sesame Workshop”. ( Sesame Workshop to organizacja non-profit odpowiedzialna za „Ulicę Sezamkową” i ma wiele ważnych inicjatyw na rzecz sprawiedliwości społecznej ).
Niedługo po meczu DoorDash ogłosili, że zebrali 1 milion dolarów na ten cel charytatywny. Nie wspominają o tym, że wydali 5,5 miliona dolarów na zakup tego boksu reklamowego, zgodnie z danymi uzyskanymi przez PYMENTS.com . Jeśli chcesz wesprzeć te inicjatywy na rzecz sprawiedliwości społecznej, dlaczego po prostu nie wpłacić pieniędzy zamiast kupować reklamę Super Bowl?

https://brokeassstuart.com/2021/02/08/doordash-spent-5-5-million-to-advertise-their-1-million-charity-donation/
EmDeCe - #dramat #usa #korposwiat ##!$%@? 

DOORDASH WYDAŁ 5,5 MILIONA DOLARÓW NA R...

źródło: comment_1613231189SvnmqeqV2gsEf3JbGJHwvP.jpg

Pobierz
  • 3