Wpis z mikrobloga

Zmieniłem menu lobby i dodałem muzykę, żeby zrobić lepsze pierwsze wrażenie. Pracowałem również nad płynnym przybliżaniem i to jeszcze nie koniec prac bo celowanie będzie miało wpływ na rozrzut. Chciałbym Wam się pochwalić, że zostałem partnerem #steam i zacząłem przygotowywać stronę gry, niebawem będzie ona dostępna i będziecie mogli dodawać ją na "wishlistę". Informacja o gotowej stronie gry zbiegnie się z testami obciążeniowymi serwera, na które zapraszam wszystkich chętnych. Jak Wam się spodoba na testach to dodacie ją do obserwowanych. #countdownfinalzone #gamedev #unity3d
dziki_dziki - Zmieniłem menu lobby i dodałem muzykę, żeby zrobić lepsze pierwsze wraż...
  • 18
@dziki_dziki: Muzyka nie mogła być bardziej generyczna. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeżeli chodzi o to jak wygląda gameplay - "przybliżanie" broni jest zdecydowanie zbyt delikatne, trochę "misujesz pointa" - powinieneś dodać zmianę celownika z wirtualnego na ten z modelu broni, broń musi się "unieść" na ekranie. Poza tym zmiana widoku powinna być bardzo płynna, aktualnie jest ewidentny skok kamery.
@DBR9: Po prostu wiem co się dzieje w moim kodzie i jak działają mechanizmy wokół tego co robię. Czasami jak coś muszę dołożyć czego nie znam to robię konkretny kilkudniowy research w internecie, lub podchodzę do tego tak że skoro nie wiem jak takie coś się robi to wymyślam swój uproszczony model i często to działa :)
@CreepyFactory: No bo marny ze mnie grafik. Ja jak typowy facet widzę i znam 16 kolorów i więcej mi do szczęście nie potrzeba :) a i tak wolałbym podział, że fajny, ch**owy i pedalski :D. Butony zrobione na szybko i roboczo w Gimpie żeby były. Już podpatrzyłem jakie ma konkurencja i z pewnością będę zmieniał. Pozdro