Aktywne Wpisy
mirek_86 +47
programista30k +23
Wyobrażacie sobie, żeby #p0lka dla Polaka odpierdała takie szopki żeby mu sie przypodobać?
Co te baby zrobią dla zagraniczniaka to chyba nie ma takiej granicy
Polaku staraj sie, chyba że jesteś Jonh / Jamal / Pajeet to kwiaty Ty dostaniesz xD
p0lki to mem
Co te baby zrobią dla zagraniczniaka to chyba nie ma takiej granicy
Polaku staraj sie, chyba że jesteś Jonh / Jamal / Pajeet to kwiaty Ty dostaniesz xD
p0lki to mem
W grudniu Tidal Polska zorganizowało promocję 4 miesiace za 4zł. Nigdzie nie było informacji, że oferta jest tylko dla nowych użtykowników, czy też, że z promocji można skorzystać tylko raz. Nigdzie nie został udostepniony regulamin promocji (i nigdzie go nie można znaleźć), na który teraz Tidal Polska się powołuje. Jednak o tym później.
Przez system przechodziło przedłużanie konta. Co to oznacza? Że każdy użytkownik mógł korzystać z promocji tyle razy ile chciał. Ja po rejestracji konta przedłużyłem subskrypcję do końca 2023 roku. Całość trwała około doby, potem 4 miesiące za 4zł działało tylko dla nowych kont.
Jaka była reakcja Tidal Polska zaraz po akcji? Nie komentowali sprawy, a pod pytaniami na Facebooku czy to był błąd wysyłali uśmiechające się gify. Później główny post z 28 grudnia został usunięty.
Sprawa uciechła i każdy już myślał, że pogodzili się z błędem (bo zapewnie tym była ta promcja). Ale nie. Po ponad 40 DNIACH użytkownicy, którzy skorzystali z promocji otrzymali maila z treścią:
Po ponad miesiącu przypomnieli sobie, że trzeba anulować. Problem jest taki, że warunków promocji nie było, a Tidal Polska nie jest w stanie ich przestawić. "Nie bo nie i tyle". Takie działania są niezgodne z Polskim prawem.
A co robi Tidal na mediach społecznościowych? Jeśli wejdziecie na Facebooka to nie zobaczycie żadnych negatywnych komentarzy, bo wszystko usuwają. Wystarczy napisać złe słowo, spytać gdzie regulamin, a wasz komentarz spadnie z rowerka.
Support Tidal Polska również nie odpowiada. Skontaktowałem się z Tidal Global i mają przyjrzeć się sprawie.
Duża firma próbuje uciec od odpowiedzialności wypinajac się na użytkowników i próbując uciąć temat. Jeśli popełniłeś błąd powinno się za niego odpowiedzieć, albo chociaż do niego przyznać.
Jeśli macie hasztagi, które pasują to chętnie podepnę.
#tidal #oszustwo #prawo
@Adams_GA: Janusze siedzą osrani, szef wysłał nagranie https://youtu.be/NqbvvIDqzvc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gdyby polska firma tak zrobiła to miałby prawdopodobnie przewalone. Jednak to amerykański gigant, który ustanawia regulamin na postawie prawa w NY i ma wywalone w Polskie
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
jak mogę cofnąć płatność skoro płaciłem #revolut kartą #mastercard ?
wiem jedno: na pewno już nigdy nie będę korzystał z ich usług, zapłacę #spotify (w sumie mają lepsze sugestie i cały interfejs)