Wpis z mikrobloga

Dzielę się sprawą, którą moim zdaniem trzeba rozgłośnić. Bojkot na #tidal się należy.

W grudniu Tidal Polska zorganizowało promocję 4 miesiace za 4zł. Nigdzie nie było informacji, że oferta jest tylko dla nowych użtykowników, czy też, że z promocji można skorzystać tylko raz. Nigdzie nie został udostepniony regulamin promocji (i nigdzie go nie można znaleźć), na który teraz Tidal Polska się powołuje. Jednak o tym później.

Przez system przechodziło przedłużanie konta. Co to oznacza? Że każdy użytkownik mógł korzystać z promocji tyle razy ile chciał. Ja po rejestracji konta przedłużyłem subskrypcję do końca 2023 roku. Całość trwała około doby, potem 4 miesiące za 4zł działało tylko dla nowych kont.

Jaka była reakcja Tidal Polska zaraz po akcji? Nie komentowali sprawy, a pod pytaniami na Facebooku czy to był błąd wysyłali uśmiechające się gify. Później główny post z 28 grudnia został usunięty.

Sprawa uciechła i każdy już myślał, że pogodzili się z błędem (bo zapewnie tym była ta promcja). Ale nie. Po ponad 40 DNIACH użytkownicy, którzy skorzystali z promocji otrzymali maila z treścią:

Dziękujemy za Twoje zainteresowanie zimową ofertą „4 miesiące TIDAL za 4 złote”.

Cieszymy się, że spodobała Ci się nasza promocja, jednak zgodnie z warunkami, jeden użytkownik mógł z niej skorzystać tylko raz.

Dlatego chcielibyśmy Cię poinformować, że otrzymujesz swoją ofertę TIDAL na 4 miesiące, a dodatkowo w prezencie wydłużyliśmy Twoją subskrypcję do 31 maja 2021 r. Wszystkie środki wydane na dodatkowe okresy promocji zwrócimy w ciągu 30 dni na Twoje konto.


Po ponad miesiącu przypomnieli sobie, że trzeba anulować. Problem jest taki, że warunków promocji nie było, a Tidal Polska nie jest w stanie ich przestawić. "Nie bo nie i tyle". Takie działania są niezgodne z Polskim prawem.
A co robi Tidal na mediach społecznościowych? Jeśli wejdziecie na Facebooka to nie zobaczycie żadnych negatywnych komentarzy, bo wszystko usuwają. Wystarczy napisać złe słowo, spytać gdzie regulamin, a wasz komentarz spadnie z rowerka.
Support Tidal Polska również nie odpowiada. Skontaktowałem się z Tidal Global i mają przyjrzeć się sprawie.

Duża firma próbuje uciec od odpowiedzialności wypinajac się na użytkowników i próbując uciąć temat. Jeśli popełniłeś błąd powinno się za niego odpowiedzieć, albo chociaż do niego przyznać.

Jeśli macie hasztagi, które pasują to chętnie podepnę.
#tidal #oszustwo #prawo
BetPay - Dzielę się sprawą, którą moim zdaniem trzeba rozgłośnić. Bojkot na #Tidal si...

źródło: comment_1613074568jCKbTYL1Ud2SM3csFM04vg.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Adams_GA: korzystanie ze swoich praw to próba oszukania? Wystarczyło z ich strony wysłanie wady oświadczenia woli zaraz po akcji. A tak wyniki sprzedażowe za rok poprawione, a teraz walić frajerów, którzy skorzystlali.
  • Odpowiedz
@BetPay: korzystanie ze swoich praw xD ja bym sie na twoim miejscu cieszył ze nikt oszustwa z 286 kk nie zglosil. Chciales wydymac firmę majac pelna swiadomosc luki i wyzyskując jej błąd. Najgorsze jednak ze nie masz świadomości swojego zlego postępowania albo nie chcesz tego widziec i gadasz cos o swoich rzekomych prawach
  • Odpowiedz
@Adams_GA: @Norbercikk: ale on ma rację, przez 40 dni mieli #!$%@?, powołują się na regulamin którego nie da się znaleźć - samo to jest dobrym argumentem aby ich yebać i zgłaszać gdzie się da za to że nie wywiązują się z umowy ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@MrPawlo112: no ich blad ale nie mam zamiaru i nie rozumiem jak mozna bronić januszy którzy świadomie chcieli ich naciagnac. Nikt o zdrowych zmyslach nawet bez regulaminu nie powinien myslec ze to normalne nabijac sobie darmowe konto na 3 lata. Tacy ludzie dzialali z premedytacja i zamiarem bezposrednim. I nie zdziwilbym sie gdyby prokuratura sie tym zajela
  • Odpowiedz
@Adams_GA: wyzyskując błąd? Na początku Tidal odpisywał "było mineło". Teraz pewnie liczą, że część osób zapomni odpiąć karty i ściągną 60zł w maju. To na nich są artykuły : art. 5 ust. 3 pkt. 1 oraz art. 12 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.
Gdyby polska firma tak zrobiła to miałby prawdopodobnie przewalone. Jednak to amerykański gigant, który ustanawia regulamin na postawie prawa w NY i ma wywalone w Polskie
  • Odpowiedz