Wpis z mikrobloga

Hej, mam z Playa, u siebie starą kartę Internet na Kartę, a u rodziny nowszą Internet na Kartę 2.0, obie ze starterów 9 zł. Jak wchodzę w Play24, to u mnie mam normalnie wpisaną datę ważności połączeń wychodzących, a w tej drugiej karcie InK 2.0 już nie. Postanowiłem doładować konto rodzinie, bo mówili, że im coś ten internet nie działa, ale nadal nie pojawiła się tam żadna data ważności połączeń wychodzących, chociaż dla połączeń przychodzących jest. I teraz nie wiem czy zepsuł im się router/modem, czy jednak coś nie tak jest na poziomie karty/konta. Istnieje możliwość, że był przekroczony ten termin ważności połączeń wychodzących zanim doładowałem ponownie konto, ale na pewno nie był ten dłuższy, dotyczący połączeń przychodzących. Czy można jakoś sprawdzić działanie karty zdalnie, czy trzeba ruszyć tyłek i pojechać do nich sprawdzić co się dzieje z routerem lub modemem? Dla doprecyzowania mają tam zestaw TP-Linka z modemem Huaweia, który prawie rok działał bezproblemowo, dopiero teraz coś zaczęło sprawiać problemy.

Pozwolę sobie zawołać @play_polska i zatagować #play
  • 1