Aktywne Wpisy
noipmezc +20
prubka moich umiejetnosci wokalnych
@youngP
@youngP
Kopyto96 +28
Ładnie zaczyna nowy rząd od planów zaorania CPK, programu deweloper plus, lobbystą na rzecz elektryków jako wiceministrem klimatu, jakimś rankingu szkół przyjaznym LGBT i innych wtop xD Już nawet w Radio ZET Rymanowski z nich szydzi.
Ale wykopków nie obchodzi co się dzieje w kraju, tylko że Stanowski PRYWATNY kanał na YouTube założył, gdzie mówią brzydko na PO xD I że w Orlenie miał 9 wizyt w 4 lat (!), gdzie Orlen
Ale wykopków nie obchodzi co się dzieje w kraju, tylko że Stanowski PRYWATNY kanał na YouTube założył, gdzie mówią brzydko na PO xD I że w Orlenie miał 9 wizyt w 4 lat (!), gdzie Orlen
od kilku miesięcy trochę ciężej wchodziły mi biegi 1,2 czasem było to wyczuwalne. Wczoraj przy minusowej temperaturze nie mogłem wrzucić biegów na włączonym zimnym silniku, wsteczny wchodzi przy lekkim zgrzycie, po 5-10 minutach pracy silnika udało się dość topornie wrzucić pierwszy bieg, trasa 40 kilometrów, 1,2,3 wchodziły z oporem na początku podróży potem juz było ok. Dziś sprawdziłem czy nie blokuje mi nic dziwni zmiany biegów, na wyłączonym silniku ruch jest płynny. Obstawiam dwie opcje, stary olej i synchronizator. Może macie jakieś sugestie na co jeszcze zwróci uwagę.
Ewentualnie wysprzeglik. Kontroluj poziom płynu hamulcowego.
Dla takich usterek, charakterystyczne jest że najgorzej wchodzi bieg pierwszy i wsteczny.
Jak jednocześnie kilka biegów zaczyna wchodzić ciężej, wątpie aby był to problem z synchronizatorami.
Mam "twardy" hamulec w porównaniu z astrą J - przejechałem sie w mimove/auta na minuty, w ogóle to wszytko lekko w tej astrze chodzi, wspomaganie i hamulec aż poczułem lekkie zazdro.