Aktywne Wpisy
![testoviron17](https://wykop.pl/cdn/c0834752/f9424ebe8b38c69b4be14c7c23eb1ee23101c5388ce5ec80c71be63b52712787,q60.jpg)
testoviron17 +266
Mordunie, on ma 73 lata, a śmieszkujemy jak coś przekręca, a my w jego wieku to z robakami nawet już pewnie nie pogadamy xD
#mecz
#mecz
![testoviron17 - Mordunie, on ma 73 lata, a śmieszkujemy jak coś przekręca, a my w jego...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ddf28715e95c28c65db6b73c21dba0fb3cfa61326c4de5a20fec74ca122c25e3,w150.jpg?author=testoviron17&auth=9ff2688eb4b4ae49e76b3e38384be312)
źródło: temp_file5982497245676168862
Pobierz![noipmezc](https://wykop.pl/cdn/c0834752/5d7654f63cfa7382ba61a3c58c179da389c0b2712a31b3da16af0288b1d763ea,q60.png)
noipmezc +3
Skopiuj link
Skopiuj linkźródło: temp_file5982497245676168862
PobierzWykop.pl
Telefon przestał się uruchamiać, w oficjalnym serwisie (wg informacji w linku poniżej CCS Online) stwierdzili wadę fabryczną i odesłali telefon odsyłając do sklepu.
https://www.mi.com/pl/support/warranty/
Czy w tej sytuacji można uzyskać pomoc od innego podmiotu niż sklep?
Xiaomi global (service.global@xiaomi.com) zaleca kontakt z punktem serwisowym lub sprzedawcą.
Załączam raport z serwisu.
#xiaomi #gwarancja #prawo
źródło: comment_1612698306OPZT5PY9OV8ui0feWo2ZGy.jpg
Pobierz@marszal_slim_szejdi: Wg karty gwarancyjnej nadal masz prawo do uzyskania gwarancji ze strony producenta. CCS pewnie chce przerzucić całą odpowiedzialność za wadliwy sprzęt na sklep i rękojmie. Ja bym walczył dalej z producentem.