Znajomy kupił telefon Xiaomi w sklepie, który już się zamknął i nie ma kontaktu z właścicielem. Telefon przestał się uruchamiać, w oficjalnym serwisie (wg informacji w linku poniżej CCS Online) stwierdzili wadę fabryczną i odesłali telefon odsyłając do sklepu.
Czy w tej sytuacji można uzyskać pomoc od innego podmiotu niż sklep? Xiaomi global (service.global@xiaomi.com) zaleca kontakt z punktem serwisowym lub sprzedawcą. Załączam raport z serwisu.
Czy w tej sytuacji można uzyskać pomoc od innego podmiotu niż sklep?
@marszal_slim_szejdi: Wg karty gwarancyjnej nadal masz prawo do uzyskania gwarancji ze strony producenta. CCS pewnie chce przerzucić całą odpowiedzialność za wadliwy sprzęt na sklep i rękojmie. Ja bym walczył dalej z producentem.
Telefon przestał się uruchamiać, w oficjalnym serwisie (wg informacji w linku poniżej CCS Online) stwierdzili wadę fabryczną i odesłali telefon odsyłając do sklepu.
https://www.mi.com/pl/support/warranty/
Czy w tej sytuacji można uzyskać pomoc od innego podmiotu niż sklep?
Xiaomi global (service.global@xiaomi.com) zaleca kontakt z punktem serwisowym lub sprzedawcą.
Załączam raport z serwisu.
#xiaomi #gwarancja #prawo
@marszal_slim_szejdi: Wg karty gwarancyjnej nadal masz prawo do uzyskania gwarancji ze strony producenta. CCS pewnie chce przerzucić całą odpowiedzialność za wadliwy sprzęt na sklep i rękojmie. Ja bym walczył dalej z producentem.