Wpis z mikrobloga

@MojszeZimmerman: Jak już poczekałeś tyle czasu to poczekaj jeszcze ~3 tygodnie na tego drugiego "wielkiego" patcha. Pierwszy to był niewypał, z drugim będzie wóz albo przewóz.
Albo sie opłaci albo większość ludzi pewnie straci cierpliwość i gra poleci z dysku.
@Curus_Bachleda: No tutaj to jeszcze zależy od reszty sprzętu i tego czy grasz z RT czy bez, z RT są masywne bottlenecki.

Ale generalnie na masywne różnice jeżeli chodzi o performance bym nie liczył.
@Curus_Bachleda: 15FPS do wyciśnięcia w mieście to jest raczej nierealny wynik chyba, że albo gdzieś popełnili serie oczywistych błędów, które potem znajdą albo zaczną ciąć rzeczy jak leci.
Innej opcji nie ma.
@Curus_Bachleda: Rozdzielczość tekstur akurat nie ma zbyt wielkiego przełożenia na klatki, dopóki jesteś w budżecie VRAMu, Generalnie to jest jedna z niewielu rzeczy, którą większość ludzi może sobie bez problemu zostawić na wyższych ustawieniach dopóki ma te ~6GB VRAMu i gra na 1080p lub niżej.

Co do reszty to jest raczej koszt "pasywny" siedzenia rzeczy w pamięci, dopóki do tych zespawnowanych rzeczy nie jest dołączona jakaś aktywna logika to nie są
@Curus_Bachleda: Domyślam się, że to restki designu z ~2018 i okolic kiedy jeszcze gracz miał mieć możliwość pilotowania AV, potem to wycięli a reszta została bo nikt nie miał czasu robić pełnego passa wszystkich assetów, żeby je teraz optymalizować pod kątem czy je z góry widać i jak dobrze.

Wątpie, żeby kiedykolwiek teraz się za to zabrali bo to jest tytaniczna ilość mrówczej roboty.