Wpis z mikrobloga

@siamang Nie do końca rozumiemy - czy chodzi o PPK? Dyspozycję wypłaty, wypłaty transferowej lub zwrotu można zrealizować w oddziale lub za pośrednictwem serwisu internetowego i-Fundusze, dostępnego poprzez stronę PKO TFI: https://www.pkotfi.pl. Aby złożyć taką dyspozycję, wystarczy wcześniej w oddziale wskazać rachunek bankowy do realizacji takich przelewów. Jeśli właśnie o to chodzi, to prosimy o wskazanie oddziałów w których nie udało się tego zrobić - najlepiej w wiadomości prywatnej. Postaramy skontaktować Panią
@siamang: Ja maiłem podobne przygody z tym bankiem, tylko w innym mieście ( ͡ ͜ʖ ͡) poproś o formularz aktualizacji danych (adresowych) w koncie ppk, tam jest rubryka na aktualizację rachunku bankowego do wypłat. Wypełnisz, podpiszesz, Pani z obsługi zeskanuje, wyśle mailem do centrali PKO TFI i po kilku dniach roboczych będzie działać ( ͡º ͜ʖ͡º)