Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
26 lat, wkrótce wybije 27. W pewnym sensie jestem już ustawiony ale nie własną pracą tylko tym że rodzice mi wszystko poddali na tacy. Skończyłem studia, jestem magistrem inżynierem z mechaniki i budowy maszyn. Pracuję w zawodzie i póki co wpada mi 5/6k na rękę więc źle nie jest. Od jakiegoś jednak czasu nie podoba mi się ta praca więc zacząłem coś robić w kierunku IT, spodobał mi się Python i jeszcze ogarniam Javę, angielskiego się douczam żeby za rok mieć jakieś C1. Jeśli chodzi o życie towarzyskie też nie jest kolorowo, znajomi których znam od kilku, kilkudziesięciu lat spowszednieli.
Spotykamy się co jakiś czas i często łapię się na tym że rozmawiamy o tych samych rzeczach co sprzed roku, jak w jakimś kalejdoskopie.
Związek? Mój związek jeśli możnaby go tak nazwać skończył się w grudniu 2020 z mojej winy bo nie miałem czasu i za dużo czasu poświęcałem na naukę, pracę. Nie chcę zrzucać winy za to na innych ale taki się stałem przez fakt że w czasie studiów przebywałem w towarzystwie ludzi zapatrzonych w rozwój osobisty, self made manów i innych pua typków.