Wpis z mikrobloga

  • 0
@thelightful Możliwe, że za rzadka 1:1 bo inaczej utyka mi aero. Tamyia wymieszana z thinnerem vallejo air brush z dodatkiem opóźniacza Wamodu. Ciśnienie 2-3 bary, a aero szczelne choć to chińczyk tg130. Ten model dokończę przy użyciu aero lecz kolejny dla rozluźnienia pomaluje pędzlem.
  • Odpowiedz
@Policjant997: nie mam zbyt dużego doświadczenia z aero, ale używałem farby + thinnera bez opóźniacza i nie miałem tego typu problemów. Farba z thinnerem w stosunku 3:1 z tego co pamiętam.
  • Odpowiedz
@Policjant997: Do tamki weź thinner tamki, rozcieńczenie 1:1-1.5 (z przewagą thinnera), 1-1.5 bar ciśnienie i nie ma opcji żeby nie szło. Tylko cieniutkie warstwy kładź, nie zalewaj. Będzie git!
  • Odpowiedz
@Policjant997: 2~3 bary??? Srogo. Podejrzewam też że ten vallejo jest tu winowajcą. Rozcieńczenie farby sprubuj 1:2 farba:rozcieńczalnik, rozcieńcz vamod level high thiner (chyba tak się on nazywa) jest już z opuźniaczem. I ciśnienie 1~1,2.
  • Odpowiedz
mam ten sam aerograf, tamiya + x20a albo lepszy, mister color i jest bajka! A umowmy sie, sam nie mam super doswiadczenia z aerografem.
  • Odpowiedz
@Policjant997: Ja też sporo walczyłem z aerografem, ale to była wina chciałem za prosto i za szybko. Musisz przysiąść i na spokojnie każdy etap przeanalizować. Nr 1 to dokładne czyszczenie areografu, nr 2 to odpowiednie rozcieńczenie farby (trzeba samemu to ogarnąć, bo na to wpływ ma m.in. pomieszczenie, w którym malujesz). Generalnie farbami celulozowymi, takimi jak Tamiya maluje się łatwiej niż akrylami (jeżeli chodzi o aerograf) i wybaczają znacznie więcej
  • Odpowiedz