Wpis z mikrobloga

Mirasy, jak żyć?

WTF no.1
Chciałem sobie założyć konto w serwisie samoobsługowym virgin mobile (możesz założyć nawet jak nie masz u nich numeru, a ja zacząłem wtedy przenosiny numery do nich), ale okazało się że już jest zarejestrowane konto na moim mailu.

WTF no.2
Po odzyskaniu hasła (bo to przecież mój email) loguję się i patrzę, że przy tym koncie są nie moje dane osobowe.

WTF no.3
Pomyślałem, że napiszę do nich przez formularz (dostępny po zalogowaniu), że coś nie teges i usuwajcie to szybko bo kicha. No ale formularz nie działa bo do tego konta nie ma przpisanego żadnego numeru telefonu. xD
Osoba której dane widzę zrezygnowała już ze ich usług.

WTF no.4
Napisałem więc do virginowego CMOK korzystając z ogólnodostępnego formularza, że taka sytacja i proszę usunąć konto, a tak w ogóle to ten formularz dostępny dla zalogowanych nie działa jak się nie ma numeru.
W odpowiedzi chcieli ode mnie numer PESEL z tego konta bo... UWAGA! muszą mnie zweryfikować czy ja to ja bo napisałem do nich przez ten ogólny formularz, mimo że od razu im zaznaczyłem że to nie ja xD Pisali też że adres email nie pozwala im jednoznacznie zweryfikować o które konto chodzi. Odpisałem, że robią "kurtyzanę z logiki" skoro email jest u nich identyfikatorem, a oni nie mogą zidentyfikować konta o które się rozchodzi. Niestety nie odnieśli się do tego w kolejnych wiadomościach - możliwe że nadal szukają jakiegoś speca od logistyki (_ )

WTF no.5
Odpisałem że nie będę im wysyłać tego nr PESEL bo nie jest mój i nie mogę się nim posługiwać. Poza tym przyzwyczajanie klientów do wysyłania PESELu mailami to głupota i utrwalanie złych praktyk. Na dowód tego, że faktycznie mam dostęp do tego konta wysłałem screena z zamazanymi częściowo danymi tej osoby. A oni nadal twierdzą że mam podać cały PESEL i chu. Napisałem później że na podstawie paragrafu 12 ich regulaminu rezygnuję z ich usług (Serwis samoobsługowy) i mają 7 dni na usunięcie konta. A oni jak zdarta płyta że bez PESELu nic nie zrobią xD https://virginmobile.pl/static/files/Regulamin%20serwisu%20samoobslugowego%20Virgin.pdf

Czy to przypadkiem nie podpada pod jakieś RODO czy coś? Co sądzicie o takiej polityce Virgin? Ten ich CMOK to wcale nie jest taki miły i zaczyna mnie #!$%@?ć. Moim zdaniem mają gówniane procedury których się kurczowo trzymają - jak to w korpo.
W tej chwili żeby korzystać z serwisu samoobsługowego powinienem założyć nowego maila specjalnie w tym celu.. Zaczynam żałować, że ten numer przeniosłem fajnie się zaczyna (°°
A może ja czegoś nie rozumiem, a konto w serwisie

#telefony #virginmobile #rodo jakie tu powinny być tagi?

  • 5
@tabsley: no tak bywa, chłopak ma racje.

Do mnie na konta na Onecie czy WP już nie raz przyszły czyjeś faktury, raz nawet jakaś pani ze szkoły wysłała upoważnienie do wynajęcia autobusu na wycieczkę szkolną.

Nie mówiąc już o tym, że gdy w gmailu ktoś wpisuje mojego e–maila wyświetlają mu się imię i nazwisko starego właściciela e–maila.
@tabsley: przeniesienia – jeśli to abo – będziesz żałował. Jaja są na przykład z ich pocztą głosową. W ogóle jej nie włączaj. Ktoś do Ciebie telefonuje, Twój telefon tego nie czuje, po 30 sekundach, gdy niedosżły rozmówca dostaje info głosowe po sygnale oczekiwania na połączenie, żę jednak z przyczyn technicznych nie będzie mógł się połączyć, Ty dostajesz SMSa, że do Ciebie telefonował. W przypadku jakichś waznych spraw irytujące na maksa. Ale