Wpis z mikrobloga

@Zdziszko: GTA może się nauczyć jak projektować wielopoziomowe miasto lub wysokie budynki. Oby też się nauczyli robić ciekawą fabule i zadania poboczne, a nie to że jak zgasisz auto to słychać strzelanie z chłodnicy i inne pierdoły nad którymi spuszczają się youtuberzy, żeby dzieciaki z podstawówki miały co oglądać bo pograć na kompie z 2009 roku nie mogą :P
  • Odpowiedz
@GrafikaUltraHaDe: takie wysokie budynki które są nieukończone poza perspektywa gracza?
W GTA5 całe miasto jest prawdziwie skończone i otwarte, bo możesz wszędzie się dostac z samolotu itd.
W cyberpunku połowa Pacifici jest nieskończona i niedostępna dla gracza
  • Odpowiedz
@GrafikaUltraHaDe: Wielopoziomowe miasto bez pościgów, bez komunikacji miejskiej, bez motorówek, bez samolotów, bez motocyklistów. Nawet straży pożarnej nie zrobili choćby w uproszczonej formie jak np. dron gaśniczy.
  • Odpowiedz
Wielopoziomowe miasto bez pościgów, bez komunikacji miejskiej, bez motorówek, bez samolotów, bez motocyklistów. Nawet straży pożarnej nie zrobili choćby w uproszczonej formie jak np. dron gaśniczy.


@Zdziszko: Ale to nie ma nic do rzeczy z artykułem, nie napisali CP jest lepszy od GTA V, tylko wymieniają pojedyncze rzeczy w których CP jest lepszy.
  • Odpowiedz
Na czym ma w ogóle polegać ta wielopoziomowość miasta, skoro w większość możemy poruszać się tylko po poziomie ulicy jak w każdej innej grze? Że są duże, nieukończone i niewykorzystane budynki w tle?
  • Odpowiedz
@Kosmox30:
1. Miasto ma kilka poziomów - to prawda, nie mówmy o budynkach, tylko o ulicy. Ja trafiłem na 5 poziomów. Jedne ze znaczników miałem w lokalizacji gdzie były 3 poziomy, jadę tam - nic nie ma. A to się okazało że to nade mną coś jest i inaczej trzeba było się tam dostać
2. ci co nie zawracają uwagi na błędy mówią że fabuła jest genialna - a kto
  • Odpowiedz