Wpis z mikrobloga

#!$%@? u nich na stronie chyba nawet nie działa zgłaszanie bugów.


@Nihas: przecież gra jest idealna, yo nie bugi tylko fuczery tak dwóch naczelnych fanboji pisze na tagu. Wam ti sie bigdy nie dogodzi
@Nihas: Tutaj raczej nic nie ugrasz bo to nie jest błąd.
Volumetric fog też ma jakieś tricki temporalowe żeby był tańszy, stąd ghosting przy zasłanianiu mgły.

Do tego relatywnie niska ilość próbek, stąd jest widoczny pattern. To drugie jak się uprzesz pewnie można w configu zmienić na większą ilość ale pewnie koszt tego będzie nieproporcjonalny do efektu.
@Nihas: Nie naprawią bo to nie jest błąd, wygląda kiepsko ale to jest "working as intended".
Na ghosting możesz sobie w Cyberpunk 2077\engine\config\platform\pc\rendering.ini dodać
[Rendering]
UseExperimentalVolFog = false

Co pewnie jak nazwa wskazuje wymusza używanie jakiegoś starszego algorytmu, który też zapewne jest droższy.
Póki co nie znalazłem ustawienia na rozdzielczość samego efektu więc efekt widocznej siatki pozostaje.
@Nihas: Cóż, co do tej drugiej części to być może ale bym na to nie liczył.
Z tego co widzę, nie ma żadnej opcji w configu, żeby zmienić ilość sampli więc albo są 4 presety są zaszyte na chama w kodzie na sztywno albo co podejrzewam każda instancja volumetrycznej mgły jest definiowana przez artystę ile sampli ma mieć na danym presecie, żeby wyglądać "OK".