Wpis z mikrobloga

@Wariner: pewnie było tak:
"prezesie, ale tego się nie da zrobić, silnik jest zbyt stary i na to nie pozwala"
"chłopy, nie interesuje mnie to, mają być pociągi i już. były w trailerach to muszą być w grze bo nas gracze zjedzą"
  • Odpowiedz
couldn't handle vehicles

tego się nie da zrobić, silnik jest zbyt stary i na to nie pozwala


@staryalkus: @Wariner: tak dla sprostowania: to oczywiście mit że silnik na to nie pozwalał, po prostu tak było prościej to osiągnąć. Inżynieria oprogramowania to w dużej mierze decyzje oparte na bilansie cost/benefit. Jeżeli coś można zrobić prościej z tym samym efektem, to często nie ma dobrego powodu żeby tego nie robić, nawet jeżeli
  • Odpowiedz
@Bloobson: w cdp było odwrotnie
- ale panie menagerze to nie dziala jeszcze dobrze, tu trzeba poprawic bo obiecalismy i bedziemy #!$%@? wygladac, prosze nieee
- #!$%@? #!$%@? premiera jest i akcje za 590959459 złotych, gówno mnie obchodzi co tam z qa sobie roicie

i elo xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@staryalkus: no nie. New Vegas robiło inne studio i oni chcieli pokazać Bethesda że da się. No i pokazali. A potem w wyniki małej manipulacji nie dostali premii bo metascore się nie zgadzał
  • Odpowiedz
@Wariner: w innej grze, nie pamietam w jakiej, jazda na koniu oznaczała założenie spodni w kształcie konia. Nie wiem czy nie czasem w wieśku?
  • Odpowiedz
@Bloobson: w Cyberpunku też są takie zagrywki i czasem się uwidoczniają przez bugi. Np. jak dzwonisz do kogoś to on się pojawia tylko gdzieś niewidoczny i NPC wypowiada swoje kwestie. Czasem się to zepsuje i postać się pojawia obok gracza siedząc w powietrzu.
Podobnie są nagrania jak zbugowało się podczas jazdy na motorze i postać gracza, widoczna w 3 osobie mówiła kwestie Stanleya z radia, poruszając ustami. Nie mieli pewnie w
  • Odpowiedz