Do wagi wyborow się nie odniosłeś. Miały wpływać na otaczający świat w praktyce nic się nie zmienia w świecie
No i wpływają tylko ty jesteś ślepy i tego nie widzisz. Albo nie umiesz grać w grę i przegapiasz 90 proc. kontentu. Prosty przykład. Malutka misja poboczna pt "Happy Together". Dotyczy sąsiada z mieszkania V, do którego stuka policja. Jeżeli wykonasz dobrze tą misję możesz go uratować, jeżeli jej nie wykonasz gość popełni samobójstwo. Ciekawe zadanie poboczne I (takich misji pobocznych jest dużo więcej), którego 90 proc. takich casuali jak tych skupionych na poszukiwaniu gry w kręgle i innego tego typu popierdółek, nawet nie zauważy. Więc proponuje wracaj do GTA V bo to nie jest gra dla ciebie. #cyberpunk2077
@Thorkill 4 to całkiem sporo. masz też 40 minutowy filmik który nie skupia się jedynie na bugach a też na tym co cdp obiecał a co w grze się nie znalazło, ale nie chcę ci się go oglądać, szkoda, bo wyjaśnia on twoje "argumenty"
@Thorkill obejrzyj film to zobaczysz że kręgle nie są nawet ulamkiem procenta tym czym cdpr nahajpowal ludzi zamiast uparcie bronić tego shitu to może przejrzysz na oczy xD nie chce mi się z tobą dalej dyskutować bo jesteś zwykłym fanbojem i jak ci się gierka podoba to oki, nikt ci tego nie broni, ale sam rozpoczynasz dyskusje w których jesteś z góry przegrany
@Thorkill: Najpierw zaznaczę, ze grę oceniam jako dobrą a graficznie za wspaniałą.
Oczywiście są takie punkty w grze, gdzie wybory mają znaczenie. Lokalne znaczenie, które kończy się prawie zawsze w obrębie zadania. Obecna budowa CP77 jest jednak hm niezadowalająca. Nie jestem pewien czy spotkałem jakieś zadania, które by się wykluczały. Fabuła rozbiega się minimalnie a potem zbiega do jednego ciągu i dalej dąży liniowo prawie do samego końca.
Oczywiście są takie punkty w grze, gdzie wybory mają znaczenie. Lokalne znaczenie, które kończy się prawie zawsze w obrębie zadania. Obecna budowa CP77 jest jednak hm niezadowalająca. Nie jestem pewien czy spotkałem jakieś zadania, które by się wykluczały. Fabuła rozbiega się minimalnie a potem zbiega do jednego ciągu i dalej dąży liniowo prawie do samego końca.
@Okcydent: Zgadzam się z tym co napisałeś, poza tym że mnie to zadowala. Dokładnie to samo miałem w Witcher3. Fabuła główna i tu i tam była liniowa. Generalnie ciężko mi sobie przypomnieć jakikolwiek Action RPG który nie miał liniowej głównej fabuły. Generalnie ciężko mi sobie przypomnieć jakikolwiek RPG w ostatnich 20 latach który takiej liniowej głównej fabuły nie miał Ale może ty mi przypomnisz.
Najczęstsze wybory w tej grze to czy chcemy skorzystać z drzwi ze sprawdzianem siły, z drzwi ze sprawdzianem umiejętności technicznych czy przeskoczyć bo mamy wszczepy w
No i wpływają tylko ty jesteś ślepy i tego nie widzisz. Albo nie umiesz grać w grę i przegapiasz 90 proc. kontentu. Prosty przykład. Malutka misja poboczna pt "Happy Together". Dotyczy sąsiada z mieszkania V, do którego stuka policja. Jeżeli wykonasz dobrze tą misję możesz go uratować, jeżeli jej nie wykonasz gość popełni samobójstwo. Ciekawe zadanie poboczne I (takich misji pobocznych jest dużo więcej), którego 90 proc. takich casuali jak tych skupionych na poszukiwaniu gry w kręgle i innego tego typu popierdółek, nawet nie zauważy. Więc proponuje wracaj do GTA V bo to nie jest gra dla ciebie.
#cyberpunk2077
@seanconnery: Mistrzu wyżej masz filmik. Jak go obejrzysz to zobaczysz w nim co najmniej 4 NPC-ów którzy mają swoje daily routine.
@seanconnery: Dokładnie, całkiem sporo jak na pokazywany w tym filmiku obszar 10 metrów gry wokół mieszkania Barrego.
@seanconnery: Tak wiem, nie ma kręgli i tunningowania samochodów.
Oczywiście są takie punkty w grze, gdzie wybory mają znaczenie. Lokalne znaczenie, które kończy się prawie zawsze w obrębie zadania. Obecna budowa CP77 jest jednak hm niezadowalająca. Nie jestem pewien czy spotkałem jakieś zadania, które by się wykluczały. Fabuła rozbiega się minimalnie a potem zbiega do jednego ciągu i dalej dąży liniowo prawie do samego końca.
@cin123654
@Okcydent: Zgadzam się z tym co napisałeś, poza tym że mnie to zadowala. Dokładnie to samo miałem w Witcher3. Fabuła główna i tu i tam była liniowa. Generalnie ciężko mi sobie przypomnieć jakikolwiek Action RPG który nie miał liniowej głównej fabuły. Generalnie ciężko mi sobie przypomnieć jakikolwiek RPG w ostatnich 20 latach który takiej liniowej głównej fabuły nie miał Ale może ty mi przypomnisz.
@Thorkill: Ładne ubiory są albo za drogie albo mają za mało pancerza. Kończę zatem z jakimś eklektycznym zestawem.
@Okcydent: Jak pójdziesz w crafting to dzięki modowi armadilo możesz chodzić praktycznie niemal we wszystkim co chcesz.