Do wagi wyborow się nie odniosłeś. Miały wpływać na otaczający świat w praktyce nic się nie zmienia w świecie
No i wpływają tylko ty jesteś ślepy i tego nie widzisz. Albo nie umiesz grać w grę i przegapiasz 90 proc. kontentu. Prosty przykład. Malutka misja poboczna pt "Happy Together". Dotyczy sąsiada z mieszkania V, do którego stuka policja. Jeżeli wykonasz dobrze tą misję możesz go uratować, jeżeli jej nie wykonasz gość popełni samobójstwo. Ciekawe zadanie poboczne I (takich misji pobocznych jest dużo więcej), którego 90 proc. takich casuali jak tych skupionych na poszukiwaniu gry w kręgle i innego tego typu popierdółek, nawet nie zauważy. Więc proponuje wracaj do GTA V bo to nie jest gra dla ciebie. #cyberpunk2077
czyli c*uj z tym że 98% decyzji nie ma wpływu na rozgrywkę,
@ZmiksowanaFretka: Co to znaczy nie ma wpływu na rozgrywkę? Wpływ na rozgrywka ma już twoja pierwsza decyzja w grze polegająca na rozdzieleniu punktów w kreatorze postaci.
san andreas bije te grę na głowę pod względem technologicznym, fabuła gry nie uratuje jeśli gra jest technologicznie przestarzała
@seanconnery: Pod względem dopracowania, nie nazwałbym tego technologicznym, bo technologia w CP czy w CDPR jest, tylko nie starczyło czasu na jej wykorzystanie.
przecież taka prosta reakcja świata jest dziś podstawowym elementem nie tylko rpgow,
@seanconnery: NIe wiem czy prosta. Ale tak, to jest standard w RPG-ach. I o tym mówili ludzie z CDPR gdy zapowiadali że wybory w grze będą miały znaczenie.
Coś ci się pomerdało. Hype zrobili ludzie. CDPR kazał ludziom podniecać się w sumie zwykłym demem które wypuścili w 2018? Nie to ludzie się zaczęli sami podniecać i sobie w głowach wymyślać swoje gry marzeń. Jedni chcieli jakieś symulator życia, żeby V robił kupę jadł itp. Inni sobie wymyślili że w mieście każdy NPC będzie unikalny, będzie miał 50 opcji rozmowy i będzie z nim można romansować. A jeszcze inni sobie wymyśli ze te będzie GTA 5 w przyszłości.
ludzie tego nie wymyślali, ludzie to powielali w oparciu o nagłówki w największych pismach o grach
Essentially, this means that over 1,000 Cyberpunk 2077 NPCs will have a list of tasks they do at certain times on certain days. They go about their daily business with or without your intervention, and have their own personal behaviours and mannerisms. A lot of NPCs in The Witcher 3 had daily routines, too, although implementing this into over a thousand individual characters is pretty huge.
@Thorkill: Gra ma dużo zadań na które gracz ma wpływ, chociażby czy będzie pogrzeb Jackiego czy nie, czy dostaniesz jego motor, czy spotkasz go w finale.
Kilka misji można rozwiązać na kilka sposób, np darując komuś życie, lub je odbierając.
Zapewne tylko to jest nei widoczne dla osób które poleciały misja główna i koniec.
No i wpływają tylko ty jesteś ślepy i tego nie widzisz. Albo nie umiesz grać w grę i przegapiasz 90 proc. kontentu. Prosty przykład. Malutka misja poboczna pt "Happy Together". Dotyczy sąsiada z mieszkania V, do którego stuka policja. Jeżeli wykonasz dobrze tą misję możesz go uratować, jeżeli jej nie wykonasz gość popełni samobójstwo. Ciekawe zadanie poboczne I (takich misji pobocznych jest dużo więcej), którego 90 proc. takich casuali jak tych skupionych na poszukiwaniu gry w kręgle i innego tego typu popierdółek, nawet nie zauważy. Więc proponuje wracaj do GTA V bo to nie jest gra dla ciebie.
#cyberpunk2077
@Nihas: A tam chwalenie. Gość tutaj płacze od miesiąca. Non stop to samo pierniczenie
hurr ale to gracze robią hype
san andreas bije te grę na głowę pod względem technologicznym, fabuła gry nie uratuje jeśli gra jest technologicznie przestarzała
@ZmiksowanaFretka: Co to znaczy nie ma wpływu na rozgrywkę? Wpływ na rozgrywka ma już twoja pierwsza decyzja w grze polegająca na rozdzieleniu punktów w kreatorze postaci.
@seanconnery: Pod względem dopracowania, nie nazwałbym tego technologicznym, bo technologia w CP czy w CDPR jest, tylko nie starczyło czasu na jej wykorzystanie.
@ZmiksowanaFretka: Masz przykład wyżej że zmieniają. Zle odpowiesz Barremu i gość popełni samobójstwo.
przecież taka prosta reakcja świata jest dziś podstawowym elementem nie tylko rpgow, ale wielu gatunków gier
@seanconnery: NIe wiem czy prosta. Ale tak, to jest standard w RPG-ach. I o tym mówili ludzie z CDPR gdy zapowiadali że wybory w grze będą miały znaczenie.
ludzie tego nie wymyślali, ludzie to powielali w oparciu o nagłówki w największych pismach o grach
Komentarz usunięty przez autora
@Kantar: Nie miałeś kompletnie żadnych argumentów dlatego mnie tam zbanowałeś. Jak zdarta płyta powtarzasz za trollami te same bzdety.
@seanconnery: Gościu, piszę o mapetach takich jak np. ten tutaj: https://www.wykop.pl/wpis/54888771/strasznie-mnie-to-wkurza-ze-tak-sie-opluwa-tego-cy/#comment-195086721
A 1000 unikalnych NPC-ów w grze spokojnie jest.
i każdy ma
Kilka misji można rozwiązać na kilka sposób, np darując komuś życie, lub je odbierając.
Zapewne tylko to jest nei widoczne dla osób które poleciały misja główna i koniec.