Myślicie, że CDPR będzie w patchach coś mieszał w jakiś mechanikach? np. zwiększenie balansów buildów, jakieś lekkie zmiany w modelu jazdy, czy zmienienie jak działa pancerz w ubraniach. #cyberpunk2077
@Nihas: Ja bym się nie zdziwiła. Już w hotfixach dodawali różne mechaniki. Np. zwrocilam uwagę, ze przy pierwszym przejściu gry nie działało kilka rzeczy (widocznie hotfix nie mógł zadziałać na już uruchomionej grze). Dla przykładu - teraz przy drugim podejściu mam losowe burze piaskowe na Badlandach i kwaśne deszcze w mieście. Ale najśmieszniejsze co się pojawiło to wymijanie przechodniów. Teraz jak biegnę i przebiegam między NPC to V się wychyla na
@Nihas: Tak, zwykle deszcze miałam. Kwaśny jest taki ze miasto spowija żółta mgła i słabo widać, tego co jest daleko w ogóle nie widać. Bardzo dobrze to wyglada btw
Myślicie, że CDPR będzie w patchach coś mieszał w jakiś mechanikach? np. zwiększenie balansów buildów, jakieś lekkie zmiany w modelu jazdy, czy zmienienie jak działa pancerz w ubraniach.
@Nihas: W patchach jak to w patach. Raczej lekkie zmiany. Balans często się w patchach poprawia wieć może - choć wątpię. Raczej będą łatać i naprawiać. Jakieś większe poprawki imho najszybciej w patchu na nową generacje i potem w płatnych rozszerzeniach.
@Nihas: Na numerki pewnie znajdzie sie czas bo to kwestia, żeby przysiąść przez dwa/trzy tygodnie i przestudiować tabelki a potem je potestować więc technicznie tu nie ma problemu poza czasem a w praktyce trzeba to zrobić bo obecny "balans" to kiepski żart, który leci za okno bez większego wysiłku ze strony gracza.
Na większe rzeczy typu poprawa fizyki pojazdów czy gracza raczej bym nie liczył bo tu pewnie trzeba włożyć już
@Nihas: @kizimajaro: @EnJoyyy: w wieśku 3 po premierze naprawili trochę balans, zwłaszcza znaków (czym rozwścieczyli wielu graczy :P) i przerobili UI, zwłaszcza na padzie lepiej się grało, ale i same menusy były lepsze. Do tego doszedł nowy schemat sterowania geraltem.
Z drugiej strony czuć, że cyberpunka 2077 robili inni ludzie (ci od wieśka dawno odeszli) bo cały interfejs to jest pieprzony żart - chyba sam bym lepiej go zaprojektował.
- zbyt duzej ilosci okienek i podmenu - nieczytelnosc mapy - brak zakładki na przedmioty do zadań i nie możności się ich pozbycia - brak filtrowania wyposażone - nieczytelność wyposażonych rzeczy - brak możliwości blokowania przedmiotu przez przypadkowym rozebraniem na części - #!$%@? brak masowego wytwarzania przedmiotów - chcesz zrobić 20 granatów/apteczek/materiałów? to klikaj jak #!$%@?, nawet nie można #!$%@? przytrzymać klawisza na te 2 minuty tylko po
@pablo397: o fuck sporo, jest tam wiele z tego co opisałeś co też mi nie siedzi, ale przeraża mnie ile jeszcze nie wiem i ile mnie czeka wnerwiania. Ja wielkim manakiem rpg nie jestem i nie byłem, tu trochę próbuję sie tego nauczyć, ale mocno mnie to przytłacza. bieram broń, później widzę 100 takich samych w ekwipunku.
niedługo wracam do #pracbaza jak wygląda sytuacja z #ppk ? warto czy nie warto? raczej nie planuje trzymać tam kasy do 60+ bardziej wypłacać raz w roku ewentualnie jakiś dłuższy okres czasu na jakiś większy wydatek
#cyberpunk2077
@Nihas: W patchach jak to w patach. Raczej lekkie zmiany. Balans często się w patchach poprawia wieć może - choć wątpię. Raczej będą łatać i naprawiać. Jakieś większe poprawki imho najszybciej w patchu na nową generacje i potem w płatnych rozszerzeniach.
Na większe rzeczy typu poprawa fizyki pojazdów czy gracza raczej bym nie liczył bo tu pewnie trzeba włożyć już
Z drugiej strony czuć, że cyberpunka 2077 robili inni ludzie (ci od wieśka dawno odeszli) bo cały interfejs to jest pieprzony żart - chyba sam bym lepiej go zaprojektował.
- zbyt duzej ilosci okienek i podmenu
- nieczytelnosc mapy
- brak zakładki na przedmioty do zadań i nie możności się ich pozbycia
- brak filtrowania wyposażone - nieczytelność wyposażonych rzeczy
- brak możliwości blokowania przedmiotu przez przypadkowym rozebraniem na części
- #!$%@? brak masowego wytwarzania przedmiotów - chcesz zrobić 20 granatów/apteczek/materiałów? to klikaj jak #!$%@?, nawet nie można #!$%@? przytrzymać klawisza na te 2 minuty tylko po