Wpis z mikrobloga

w Polo jest imo idealnie, tablet zintegrowany, ale na wysokosci zegarow.


@andrzej9000: No ładnie to wygląda.

choc sam i tak najbardziej lubie mape na Active Info Display.


@andrzej9000: No ja nie mam tej opcji. Do tego nie mam nawigacji fabrycznej tylko z android auto korzystam, z tego co kojarzę na AID tylko fabryczną można wyświetlać.
  • Odpowiedz
@Radiativ: chyba już wszystkie VAGi mają takie rozwiązanie, nie tylko Audi, oczywiście inne marki również. Wszystko zależy od ceny, wirtualne zegary kosztują, HUD kosztuje zwykle nawet więcej, a ekran po środku jest w standardzie. Jeśli ktoś wypuści w standardzie HUD/virtual cockpit to jak dla mnie może przenieść ten środkowy ekran do bagażnika.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Niles: tak tak, ale chodzi mi tu o wygląd. Nie ma żadnego centralnego ekranu tylko wszystko w zegarach. Wiadomo to tylko jeden model auta i zgadzam się, że w innych to kosztuje i prościej walnąć tablet na środku, jednak nadal to jak wygląda ta skoda jest po prostu brzydkie. O ile ładniej by wyglądała bez tego tabletu
  • Odpowiedz
@Radiativ: Serio kwestia gustu. Ja też trochę kręciłem nosem (u siebie nie mam tabletu, mam zabudowane tam gdzie powinno być radio), dopóki nie dostałem z wypożyczalni Toyoty C-HR na kilka dni. Mega wygodne rozwiązanie i jak już się tym jeździ to wcale nie przeszkadza.
  • Odpowiedz
@andrzej9000: dla mnie to też jest bardziej elegancki koncept niż ten tablet żoe skóry
@Radiativ: w tym polo też masz opcje wyświetlania navi na zegarach. Nie musi być eyswietlana na ekranie systemu infotainment
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@su1ik: mi nie chodzi o opcje, a o totalny brak tabletu i wyświetlanie wszystkiego (nie tylko navi) na zegarach. To 2 różne rzeczy, w większości aut z ekranem centralnym i na zegarach możesz wyświetlać navi tu i tu. Jednak dla mnie jeśli masz możliwość wyświetlania danych na zegarach to taki tablet jest zbędny (no chyba, ze bardzo lubisz jak ci ktoś co chwilę klika i zmienia radio albo ustawienia (
  • Odpowiedz
@goferek: Enyaq zdecydowanie najbardziej mi się podoba ze wszystkich EV crossoverów póki co ale chyba i tak kupię kiedyś model Y bo wygląd to jedno a niestety VW jeszcze sporo brakuje do wydajności tesli a przy tempie w jakim tesla się rozwija to mam wrażenie że odskoczy koncernowi volkswagena jeszcze bardziej.
  • Odpowiedz
@goferek: Tak samo jak w ID3 i ID4. Po tym myślę można poznać że VW jest w tyle. W końcu konkurują z Teslą więc jeżeliby mogli to czemu nie zrobić podobnych osiągów. A tak może silniki albo bateria się za bardzo grzeje jak by się chciało pociągnąć większą moc a i max zasięg by spadał za szybko. Nie sądzę żeby przyśpieszenie ograniczali bo tak bezpieczniej. Inną rzeczą jest że przecież
  • Odpowiedz
@badylord: Bo pepiki ogarnęły, że elektryk ma wyglądać jak normalne auto, a nie jak mydło lub dziecko z downem lub wodogłowiem. Trochę ogarnęła tez toyota, natomiast reszta dalej prze podejściem:
-Normalny model
-Jego elektryczny brat, który na desce kreślarskiej zawinął się w pępowinę i „jest trochę inny”.
No i tesla, ale czasem tez jakiegoś dzwonnika z notre dame wymyślą
  • Odpowiedz
Inną rzeczą jest że przecież na codzień nie wyścigujesz się z pod świateł do warzywniaka :D


@badylord: no ja właśnie lubię depnąć ze świateł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz