Wpis z mikrobloga

Jak po prawie miesiącu oceniacie fakt, że gra się z perspektywy pierwszej osoby? Jak dla mnie był to zły wybór. Strasznie m to zaburza percepcję i poczucie przestrzeni.
#cyberpunk2077
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Nihas: Eeee, że co? W czym niby TPP przeszkadzałoby w podwójnym skoku skoro w sumie takie bardziej skomplikowane skakanie to właśnie wywodzi się z gier z widoku 3 osoby. A w stylu doom-a to jest widok FPP. Zakładasz po wszystkich Tomb Raiderach, Unchartedach, Just Cause, Gears od War, Devil May Cry i setkach innych tytułów, że nie da się zrobić dobrej sieki w TPP?
  • Odpowiedz
Zakładasz po wszystkich Tomb Raiderach, Unchartedach, Just Cause, Gears od War, Devil May Cry i setkach innych tytułów, że nie da się zrobić dobrej sieki w TPP?


@Szydera666: Tak, w CP masz pełno stylów grania nie zrobiłbyś ich wszystkich w trzeciej osobie.
  • Odpowiedz
@Nihas: No potrzebuję chociaż jeden rozsądny przykład czegoś czego nie da się zrobić w trzeciej osobie. Pytam z ciekawości. Trochę grałem w CP, bawiłem się na różne sposoby i nie znalazłem czegoś czego nie dało się zrobić dobrze w trzeciej osobie.
  • Odpowiedz
@beniu89: Dla mnie gra z pierwszej osoby to idealny wybór. Duża imersja, fajne, dynamiczne mechaniki walki. Wszystko w stylu Deus Exa, który jest przykładem jak dobrze robić gry cyberpunkowe.
  • Odpowiedz
@Szydera666: umiesz wymieniać gry, znaczy że je znasz - super, bo się przyda. Idź, obejrzyj sobie czym się różni rozgrywka w takim np. Dishonored i Hitmanie. Tu i tu się skradasz, nie? A jednak zupełnie inaczej. Spójrz na Ori i Dooma, niby mają platformowe elementy, a jednak kompletnie się od siebie różnią. Dać się, da wszystko - w KC:D zrobili realistyczny model walki na miecze z pierwszej osoby. Nikomu na
  • Odpowiedz
@Szydera666: ciesze się, że się zgadzamy. Przeczytasz jeszcze raz komentarz o buildach, mój i powinno ci wyjść proste równanie. W FPP lepiej wypadają elementy, które projektanci zaprojektowali.
  • Odpowiedz
A mnie widok z pierwszej osoby nie dodaje imersji. Brak mi świadomości otoczenia, nie czuję percepcyjnie odległości i pozycji innych obiektów, nie widzę czegoś kątem oka, jak w życiu prawdziwym. Jest to raczej niewykonalne. Spokojnie mogli zostawić tryb trzecioosobowy w grze, a pierwszoosobowy do cutscenek i dialhogów.
  • Odpowiedz
@beniu89: Perspektywa pierwszej osoby sprawiła, że w grze mam o wiele większą immersję, zwłaszcza, że cedep poszedł po całości i w końcu cutscenki nie są zablokowane co jeszcze pogłębia uczucie wejścia w świat gry.
  • Odpowiedz