Wpis z mikrobloga

Nowy rok, nowe banalne problemy, tylko program inny XD Zrobiłam w #blender tak dla nauki model krzesła, pic rel. Ale popełniłam błąd taktyczny i kolejne jego elementy wykonywałam nie przez ekstrudowanie płaszczyzn, tylko przez tworzenie nowych meshów. W efekcie - gdy chciałam eksportować model do #unrealengine, został tam rozłożony na części. Każdy z elementów został przez unreala potraktowany jako osobny asset. Prawie jak mebel z Ikei. XD Jak więc naprawić ten błąd i zrobić z tego modelu jednego mesha? Z góry dziękuję za pomoc. ( ͡° ͜ʖ ͡°) #pytaniedoeksperta #kiciochpyta
KatpissNeverclean - Nowy rok, nowe banalne problemy, tylko program inny XD Zrobiłam w...

źródło: comment_1609604637PWlwcKCMmzS7122n3XWf5p.jpg

Pobierz
  • 21
@JohnnyAK11: chciałabym żeby siedzisko i oparcie były wyoblone a nie takie kanciaste. Gdy Zrobiłam to za pomocą subdivision efekt był ok, ale, nie wiem czemu, całkowicie rozwalał się przy przerobieniu poszczególnych elementów na mesha. Niestety nie udało mi się zrobić w drugą stronę - najpierw skleić mesha a potem wyoblić tych dwóch elementów. Dopiero zaczynam naukę Blendera, wiem bardzo mało i stąd te problemy. ()
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@KatpissNeverclean: żeby wykrzywić to oparcie to ja bym zrobił tak, że zsubdividować w trybie Simple (on chyba tak się nazywał) jeszcze przed sklejeniem to oparcie. Potem w edit mode za pomocą proportional editing (skrót O, za pomocą scrolla sterujesz jak mocno) bym przesunął tył oparcia.
Ewentualnie w edit mode zaznaczyć tył oparcia i dać subdivide i zaznaczyć w nim smoothness (pojawi się w lewym dolnym rogu). Może to zadziała.

Z tym