Wpis z mikrobloga

Czy to normalne ze bolt nie chce oddać pieniędzy za przejazd gdzie wyraźnie zostałem oszukany przez kierowcę? Nie chodzi o 2zl tylko ponad 50, kierowca zamiast 70zl pojechał okrężna trasa i wyszło ponad 120zl, mimo iż zwracałem uwagę ze to nie jest najszybsza trasa. Jest sens robic chargeback?
Dodatkowo ten kod który oferują jest ważny do końca stycznia, mam na sile gdzies jechac taxa żeby to wykorzystać? Bez sensu.
#bolt
gogal - Czy to normalne ze bolt nie chce oddać pieniędzy za przejazd gdzie wyraźnie z...

źródło: comment_16094993721dsepQ4GPyrDtdReNxehSd.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kiro: to w apce bolta napiałeś czy gdzieś na jakiś adres e-mail do supportu? Miałem podobną sytuację co OP i napisałem przez apkę wczoraj i nadal zero odezwu
@gogal: i co nadal zero odzewu czy jak wygląda sytuacja Miras?
  • Odpowiedz
@Gorkel: napisałem ze oczekuje pełnego zwrotu w takim razie skoro nie mogą wypłacić części, nie odpowiadają póki co.
Najwyżej nowy ticket założę bo tamten niby już przyszło podsumowanie „czy jestes zadowolony z pomocy bla bla”. Ale nie odpuszczę, nie ma c---a, chargeback Ew przetestuje możliwości tego rzecznika.

Jescze mnie dziś z hulajnoga w------i bo wszedzie mi pokazywało ze jestem poza strefa jak chciałem już zaparkować i ja zostawić. Z 2zl
  • Odpowiedz
@Gorkel: tak, bolt apka i potem zakładka wsparcie czy cos takiego. Wczesniej odpisywali szybko, teraz jak poprosiłem ładnie o zwrot całości to cisza :D
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Gorkel: apka, napisz wprost żeby sobie z kierowcą wyjaśniali bo Ty masz to gdzieś i akceptowałeś inną cenę. I czekaj, na pewno odpiszą
  • Odpowiedz
@Kiro: napisałem, że pobrało mi dwa razy z konta za jeden przejazd, na początku jak wsiadałem miałem kwotę 43zł, a jak wysiadałem nagle 86zł i pobrało mi dwa razy z konta. W trakcie jazdy jeszcze kierowca się pytał czy jedziemy tak jak w apce czy inaczej. Nie zrozumiałem jego pytania i powiedziałem, że jeśli zna inną trasę to jedźmy nią. On powiedział, że pojedziemy tak jak w apce pokazuje i
  • Odpowiedz
@gogal: to bardzo przykre, ze nie chcą Ci zwrócić różnicy kosztów. Poszukaj trochę w internecie to może znajdziesz, jest kilka sposobów na zwrot różnicy ceny umownej a faktycznej. Powiem więcej, jest nawet sposób gdzie można jeździć za darmo i nie jest to słynne: poproszę paragonik xd ale oczywiście nie podzielę się informacja, jak ktoś jest mądry to sam się domyśli lub wyszuka pozdro
  • Odpowiedz
@gogal: update mojej podobnej sytuacji: odpisali mi to samo co tobie, odpisałem im, że chce odzyskać swoje pieniądze i nagle temat zgłoszenia usunięty i mogę znowu napisać zgłoszenie do obsługi technicznej z tym samym problemem co zrobiłem i znowu czekam na odpowiedź
  • Odpowiedz
Udało się, oddali całość jak ich męczyłem dwa dni. Kod na przejazd tez został, który i tak mi prawdopodobnie przepadnie. W każdym razie wyszli z twarzą ale i tak ich j---c bo to już kolejny raz mnie w------i.
@Marekexp:
  • Odpowiedz
@gogal: No i elegancko :D. Mnie wkurzyli teraz, bo wysłałem prośbę o swoje dane osobowe i w ogóle nie było tam nic o hulajnogach. Trochę ich pomęczyłem i dostałem wszystkie faktury z tych przejazdów w dziesięciu wiadomościach, każda po 30 plików do ściągnięcia jakby nie mogli mi tego w zipie na maila wysłać ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz