Wpis z mikrobloga

2.0 benzyna 140km


@torunianin-17: Jeśli planujesz zakładać LPG, to nawet nie jedź oglądać. Na samej benzynie też nie było ciekawie. Te silniki miały problem z gniazdami zaworowymi. Nie znaczy to, że na 100% coś się stanie, ale uprzedzam. Początki produkcji Quashquaia miały problem i kiedyś znalazłem info, że potrafiły się gniazda na samej benzynie wypalić po 50 tysiącach. W tym modelu są silniki godne polecenia - wszystkie, poza 2.0 - 140KM
@Zielony34: 1.6 właśnie odrzuciłem ze względu na za słabą moc o 2.0 takiej opinii jeszcze nie słyszałem, na pewnie wezmę pod uwagę, dzięki. 2.0t dość ciężko znaleźć a jak już to z zagranicy na niemieckich blachach czego się trochę obawiam.Kusił mnie w pobliżu 2.0 150km tylko nie jestem przekonany co do diesla na krótkie trasy do miasta, z drugiej strony już nie pierwszy raz słyszę o tym pancernym dpf ( ͡
2.0t dość ciężko znaleźć a jak już to z zagranicy na niemieckich blachach czego się trochę obawiam


@torunianin-17: Szczerze? Nie to jest problemem, bo dla tych jednostek zrobić 700-800 tysięcy to pryszcz. Gorzej, że CENA takiego samochodu z 2008-2009r to jest #!$%@? skandal, pomyłka i kpina. Obecnie mam Lagunę II i zmienię ją prawdopodobnie na kolejną Lagunę II, tylko z końcówki produkcji z własnie 2.0T pod maską, bo absolutny max, co
@torunianin-17: tak ma być, przejrzałem fotki mojej starej L3 i jest dokładnie tak samo.
Moja była w tym samym kolorze i z tym samym silnikiem, całkiem dobry samochód. Spalanie w dużym mieście jednak spore, moja paliła do 12 litrów benzyny, trasa to trochę poniżej 9.
@Zielony34: miałem L3 z tym 2.0 i przez ponad trzy lata było wszystko ok, oczywiście bez gazu, jak sprzedawałem to miała ponad 120kkm nalotu.
Aktualnie
miałem L3 z tym 2.0 i przez ponad trzy lata było wszystko ok


@szymin89: ja też nie twierdze, że koniecznie i w 100% będa problemy. Ale wolę ostrzec.

Osobiście miał bym większego stracha kupić 2.0 dci niż 2.0 16v.


@szymin89: Wszystko tak na prawdę zależy od tego, jaki egzemplarz trafisz, czytaj - ile skręcony i jak bardzo dojechany...
@Zielony34: Wiadomo. Dieslem jednak nikt na zachodzie nie robi 10kkm rocznie bo to się nie opłaca. Podatek drogowy i koszty utrzymania większe niż w Polsce- jak by nie było mechanicy na zachodzie liczą słono. No a te samochody przeważnie są sprowadzane z Niemiec, Francji, Holandii.
Moja Laguna mimo ze była lakierowana na przynajmniej czterech elementach okazała się w Polsce bezwypadkowym samochodem z oryginalnym lakierem i zadbanym środkiem... znak rozpoznawczy to felgi
Wiadomo. Dieslem jednak nikt na zachodzie nie robi 10kkm rocznie bo to się nie opłaca. Podatek drogowy i koszty utrzymania większe niż w Polsce- jak by nie było mechanicy na zachodzie liczą słono. No a te samochody przeważnie są sprowadzane z Niemiec, Francji, Holandii.


@szymin89: Profesor Kris miał kapitalny filmik o tym, dlaczego mechanik nie chce się czasem podejmowac naprawy Diesla. Osobiście jestem przeciwnikiem Diesla, bo robię za dużo kilometrów rocznie
@Krzemol: Coś pięknego. Chociaż tył bardziej mi się podoba, niż przód. Ale i tak najbardziej choruję na kombi. Rzecz gustu i potrzeby. Laguna III to na prawdę dopracowany kawał auta nie ma żadnych kompleksów w porównaniu do Vaginiarskich wytworów, które są w polsce uważane za solidne xD. Jedyne, czego jej brak, to 4x4.
@Krzemol: szczerze? Jak uwielbiam Lagunę, tak musze przyznać, że 407 coupe #!$%@? ją w przedbiegach. Problem polega na tym, że to jest #!$%@? tak ociężałe auto, że nawet z 3.0 pod maską ma osiągi mizerne.
@torunianin-17: jeszcze jedna kwestia, o której nie napisałem. Te silniki mają manualną kasację luzów zaworowych. Jak klepie na zimno i kultura pracy wątpliwa, to czeka Cię rozpinanie wałków rozrządu, wraz z rozrządem, bo trzeba pomierzyć luzy i ewentualnie szklanki zmieniać. Koszta nie będą niskie. Jak nie jesteś osobą, której zależy na osiągach, tylko na bezproblemowej eksploatacji, to weź sobie 1.6 K4M 110KM. Bedzie wyposażenie ZEROWE. Raz na 100 tysięcy zmienisz rozrząd