Wpis z mikrobloga

Zalozmy, ze jestem zaznajomiony z Pythonem w takim stopniu, ze moglbym aplikowac na stanowisko Juniora. Co mam niby wpisać w CV? Nie jestem po studiach informatycznych, ani nie ukonczylem zadnych bootcampow (co moze i jest plusem), tylko ogarnialem ksiazki z O'Reilly, dokumentacje i robilem projekty z YouTube. Poza tym potrafie też trochu into Bash/Java/HTML+CSS (XD).
Podpowiedzcie coś, od czego zaczac? Najprosciej byłyby zlecenia, ale przebic sie przez rynek troche ciezka, a nie mam w kregu znajomych kogos, kto moglby o mnie wspomniec dalej. Qrde. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#python #programowanie #programista15k
  • 29
@farmaceut: jak jesteś w stanie zrobić dowolne zlecenie (tu rozumiem zlecenie które nie jest na zaliczenie na studia) to nie jesteś juniorem tylko co najmniej regular imho - jak nie masz doświadczenia to daj w CV swoje projekty - zlecenia które zrobiłeś i opisz co umiesz w danej technologi/dziedzinie
@farmaceut: ale junior co? pytona się często używa przy devopsie, jest sterta frameworków webowych, libek do przetwarzania danych... No zależnie od firmy, czasem sama znajomość języka starczy a czasem nie i trzeba kojarzyć inne rzeczy chociaż trochę ¯\_(ツ)_/¯
@Lunatik: jak napisałem o tym, że warto się wyróżnić (na grupie dla juniorów xD) to lawina hejtu że nie prawda, psucie rynku, junior nic nie musi umieć, mają płacić hajs za naukę xD #!$%@?
@fiman: musialem ostrzec innych by nie brali cie na powaznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

definicje od juniora do seniora są tak różne jak różne są firmy w których mogą znaleźć prace, ale jedno jest pewne - "zrobienie czegoś" nie jest wyznacznikiem. "Zrobić" projekt może student pierwszego roku po pierwszych zajęciach z programowania - z odpowiednią ilością czasu, internetu i determinacji wszystko jest możliwe. Natomiast nigdy nie spotkałem
@Arogancky: prowadziłem rekrutacje techniczne dla setek osób w tym przynajmniej 20% juniorów... uwierz, warto się wyróżnić ( ͡° ͜ʖ ͡°)