Wpis z mikrobloga

Mam za zadanie wykonać odpowiedź-rozwiązanie na grę polegającą na wrzucaniu odpowiedniego koloru kulek do koszyka tego samego koloru. Pierwotna gra działa w przeglądarce (js) i przeciąga się myszką te kulki jak najszybciej. Mam teraz zrobić bota (nie wiem czy dobre określenie na ten program) ogarniającego obrazek tej piłki (czyli rozpoznającego po prostu tę piłkę) i przeciągającego ją do odpowiedniego koszyka automatycznie, bez inputu ludzkiego.
Nie mam pojęcia gdzie zacząć xD Czy to będzie raczej proste, typu skorzystanie z biblioteki czy raczej skomplikowane jak ml i jego biblioteki? Czego szukać? Na jakie technologie zwracać w ogóle uwagę? Czy powinno to też działać w przeglądarce, czy jakoś desktopowo jako nakładka (?) nad przeglądarką? Tak jak taki program automatyzujący kliki po współrzędnych ekranu może?
Uprzejmie proszę o podpowiedzi i rozjaśnienie tematu rozpoznawania takich obrazków. Pozdrawiam miłych Państwa z #programowanie #programista15k #informatyka
  • 4
  • Odpowiedz