Wpis z mikrobloga

@JavierDaY: 2.8 to raczej w dobrym stanie możesz nie wyłapać no i coupe też raczej nieosiągalne, generalnie tak jak @HetmanPolnyKoronny mówi, przekopiesz się przez zajazdy i gruzy, ale na pewno masz w czym szukać, tych aut jest multum, z resztą najpierw dowiedz się o nich cuś wincyj zanim się zdecydujesz, bo niejednokrotnie cuda się w nich dzieją i dobrze żebyś był zorientowany
Ja kupiłem 2.8 1999 sedan za 9.8k ale na starcie faluje na zimnym i przewody tarcze klocki do wymiany, ile wydam tyle wydam, napewno nie będę mu żałował. Dodam że sam robię kupiłem go jako pierwszy samochód uwzględniłem że sam będę wszystko robił przy okazji jakaś nauka. Lakier w stanie dobrym do usunięcia kilka rys.
Kupiłem coupe za 14 2.8 z gazem, na start włożyłem 600zl na przewody hamulcowe xD później za kilka miesięcy tarcze, klocki, zestaw naprawczy zacisków, płyn, czujnik położenia za 1k, wcześniej też chyba coś robiłem, ale nawet nie pamiętam co dokładnie. Nawet jeżeli, to kilka stów. Potem opony, ale to wiadomo, w każdym aucie trzeba zmieniać. W międzyczasie oleje, filtry, klima, gaz po kilka stów, OC za około 600, także koszty moim zdaniem