Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim korzystającym, nie ukrywam, liczę na pomoc.
1 grudnia Curve zablokowało mi korzystanie z konta - wysyłanie pieniędzy/płatności. Przez dwa tygodnie dobijałem się do supportu, w międzyczasie poprosili mnie o weryfikacje, zrobiłem to. A dziś otrzymałem wiadomość, ze z powodu nadużyć programu referencyjnego moje konto jest zamkniete i nie będą już w tej sprawie się kontaktować. Korzystałem z programu poleceń normalnie - do 7 poleceń około pol roku temu. Później nie korzystałem z Curve do końca listopada, gdzie mój kolega zrobił mi kilka przelewów, które wypłacałem na Revoluta. Ostatni przelew jednak został na moim koncie i został zablokowany. A chodzi tu o kwotę £200 i nie ukrywam, że dobrze byłoby to odzyskać.

#curve
  • 3
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@felles: pisz do nich żeby sobie w dupę wsadzili swoje konto ale niech oddają środki z konta bo w przeciwnym przypadku będzie to zwykła kradzież. Też mi tak zablokowali ale na szczęście kasa która tam wpadała była od razu przelewana na Revoluta. Ciekawostka, po jakimś czasie założyłem nowe konto na nowy nr telefonu.
@StanislawAniol: napisałem do działu reklamacji, ale otrzymałem wiadomość:

Curve Cash has no cash value and is not deemed to be E-money or any other equivalent of a fiat currency. Your Curve Cash cannot be used to withdraw cash or otherwise be redeemed for cash. You cannot use Curve Cash to pay for any fees due to Curve.

If your Account is closed either by you or by Curve, you will not