(prawie) wszyscy narzekają, to i ja dołożę swoje przysłowiowe 3 grosze, gra za 300 000 000 $, a oni zrobili skrót do quicksave'a ale #!$%@? już do quickload'u nie
gdzie w tym wszystkim logika ? gdzie (ja sie #!$%@? pytam) ? czy tak sie zachowuje poważna firma ? #cyberpunk2077
@blackbird: gra za 300 000 000 a minimapa się nie oddala jak jedziesz szybko autem i za każdym razem przejeżdżam zakręt :| Już się przez to nauczyłem całkiem sprawnie zawracać(⌐͡■͜ʖ͡■)
@WuTeeF: @wsik: z tego wszystkiego aż mam ochotę założyć konto na metacrittic i dać upust swojej frustracji w ocenie tego "wiekopomnego dzieła", mnie aż tak bardzo nie wqrwiają glicze (których doświadczyłem w ilości na palcach u jednej ręki można policzyć) co właśnie takie "smaczki" które potrafią mnie zdenerwować/sfrustrować na całego
@blackbird: @blackbird: Wiesz co? Wygląda na to, że byli w dupie jeśli chodzi o development, ale musieli to wydać, bo ludzie by ich zjedli. Podejrzewam, że zapadły decyzje o tym co będzie dostępne w releasie i tylko tyle dowieźli. Pewnie mają jakieś skrawki innych funkcjonalności, na przykład policję (aktualna implementacja wygląda jak placeholder napisany na kolanie xD), czy ruch uliczny, ale musieli dowieźć to szybciej niż byli w
gra za 300 000 000 $, a oni zrobili skrót do quicksave'a ale #!$%@? już do quickload'u nie
gdzie w tym wszystkim logika ? gdzie (ja sie #!$%@? pytam) ?
czy tak sie zachowuje poważna firma ?
#cyberpunk2077
@blackbird: gra za 300 000 000 a minimapa się nie oddala jak jedziesz szybko autem i za każdym razem przejeżdżam zakręt :| Już się przez to nauczyłem całkiem sprawnie zawracać(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
mnie aż tak bardzo nie wqrwiają glicze (których doświadczyłem w ilości na palcach u jednej ręki można policzyć) co właśnie takie "smaczki" które potrafią mnie zdenerwować/sfrustrować na całego
ale musze dodać że to śmiech przez łzy heheh...