Wpis z mikrobloga

Taka mała rozkmina mnie wzięła co do wczorajszego newsa o Hamiltonie( ͡° ͜ʖ ͡°). Dla niewtajemniczonych tor Silverstone uhonorował Lewisa Hamiltona i nazwał prostą startową jego nazwiskiem. To nie pierwszy raz w F1. Istnieją przecież „eski” Senny na Interlagos w Brazylii, zakręt Schumachera na niemieckim Nürburgringu czy łuk na Imoli imienia Gillesa Villenueve’a - legendarnego kierowcy Ferrari. Trochę teraz pofantazjujemy( ͡° ͜ʖ ͡°). Mała #alternatywnahistoria. Kubica ostatecznie nie jedzie w rajdzie Ronde di Andora w lutym 2011 roku. W ostatniej chwili się rozmyślił. Sezon w Lotus Renault minął mu bardzo dobrze. Jest kilka podiów, jedno zwycięstwo, nawet PP wpadło. Przechodzi do Ferrari za Felipe Massę. Początek dla Ferrari jest przeciętny, lecz z fantastycznymi umiejętnościami inżynieryjnymi Kubicy samochód się rozwija i idzie do przodu. Są podia, 3 zwycięstwa w Monako, Niemczech i Japonii, lecz nieco przegrywa z Alonso na koniec sezonu. Pamiętajmy to dopiero pierwszy sezon Polaka w Ferrari. Ferrari mimo wszystko przegrywa na koniec sezonu z Red Bullem. Kubica jednak wie, że w 2014 będą nowe reguły gry. Więc wspólnie z inżynierami ciężko pracują i planują auto oraz silnik hybrydowy na sezon 2014. W roku 2013 Ferrari zaczyna świetnie. W pierwszych 4 rundach sezonu Scuderia wygrywa dwa wyścigi. Ostatecznie Kubica wygrywa walkę wewnątrzzespołową z Alonso i zdobywa tytuł wicemistrza świata. Kubica wygrał w sezonie 4 wyścigi: w Australii, Monako, Kanadzie i Wielkiej Brytanii, gdzie w przeciwieństwie do innych nie wybuchła mu opona. Rozgoryczony Fernando po tym sezonie mówi, że on to #!$%@? i idzie do Mclarena. Robert w tej sytuacji powiedział, że potrzebuje kogoś jako typowego wingmana, klasyczny numer 2. Kubica ma plan. Dzwoni do swojego starego dobrego kumpla od wódki i pokera.
- Pronto Kimi? Chciałbyś wrócić?
Fiński gwiazdor ostatecznie w sezonie 2014 wraca do Ferrari. W międzyczasie następuje ciekawy ruch. W Maranello mówią, że trzeba się przygotować na sezon 2014. Mercedes pracuje już pełną parą, pewnie mają już silnik. Trzeba przywrócić Ferrari DNA zwycięstwa. Kto to może zrobić? Jest pewna wolna osoba, która wie co to znaczy wygrywać tytuły w czerwonym kombinezonie. Do Maranello wraca więc ikona, legenda, bohater Ferrari - Michael Schumacher w roli dyrektora sportowego. Jednocześnie może powiedzieć co planuje Mercedes bo on już nie jedno wie i na pewno podpatrzył już plan Merca na erę hybrydową( ͡° ͜ʖ ͡°). Włosi ruszają do pracy, efekty są zadowalające. Nadchodzi przerwa świąteczna. W dniu 26 grudnia 2013 Kubica dzwoni do Michaela. Mówi mu:
- Halo Michael. Słuchaj jest sprawa. Masz czas wpaść do fabryki? Będziemy testować bolid.
- Słuchaj no nie wiem. Szykuję się na wyjazd.
- Dokąd?
- Na narty w góry. Z rodzinką do Alp.
- #!$%@? te narty i góry Michael. Mamy bolid do przetestowania. Trust me!
- Okej. To będę w fabryce.
Schumacher ostatecznie nie jedzie na narty tylko już z Robertem, Kimim oraz resztą inżynierów pracują nad bolidem. Bolid jest gotowy. Rezultaty są bardzo zadowalające. Nadchodzi sezon 2014. Mercedes okazuje się bardzo mocny. Ferrari również jest niczego sobie. Widać, że Włosi odrobili pracę domową i są dobrze przygotowani. W Australii Kubicy jebnął silnik a wyścig wygrał Rosberg. Nadchodzi Bahrajn. Kubica za wymianę silnika dostaje karę i startuje z końca. Rosberg i Hamilton kontrolują spokojnie wyścig. Kubica odrabia straty i na kilka okrążeń przed końcem dopadł ich. Następuje piękna walka. Cała trójka przypomina sobie piękne stare dobre czasy w kartingu kiedy to walczyli ze sobą i upalali gokarty na parkingu pod Tesco. Hamilton nie wytrzymuje presji i ląduje w żwirze a Rosberg zostaje wyprzedzony piękną pół-zmyłką. Kubica wygrywa GP Bahrajnu. Walka o mistrzostwo jest zacięta. Kubica wygrywa 4 wyścigi jeszcze. Podczas GP Niemiec dochodzi do team-orders. Kubica traci czas za liderującym Raikkonenem. Inżynier wyścigowy Fina każe przepuścić Kubicę. Fin tego nie robi. Ferrari wypuszcza więc ciężkie działo. Nagle kierowca z Finlandii słyszy znajomy głos: „Kimi it’s Michael. Let Robert pass for the Championship, let Robert pass for the Championship, Kimi please.” Fin ustępuje miejsca Kubicy a ten wygrywa GP Niemiec. Ostatecznie Kubica zdobywa Mistrzostwo Świata wygrywając w sezonie 8 wyścigów (w tym GP Włoch na Monzy) po wyrównanej walce z Mercedesami. W Polsce następuje Kubicomania. Następuje szał na F1. Polskie firmy wchodzą do F1. Ferrari kończy umowę z Shellem. Wchodzi PKN Orlen jako sponsor Ferrari. Kolejny sezon kończy się dubletem dla Ferrari. Kubica wygrywa mistrzostwo wygrywając aż 11 wyścigów w sezonie. W pięknym stylu wygrał też na Monzie startując z końca stawki. Kubica podbił serca włoskich tifosich. Stacje Orlen cieszą się dużą popularnością wśród włoskich kierowców. Włosi wierzą, że gdy zatankują do pełna vervę będą szybcy tak jak Pan Kierowca w swoim Ferrari. Na stołach króluje pasta alla Kubica z polską kapustą. Imię Roberto jest zaś najpopularniejszym imieniem nadawanym włoskim chłopcom.
Na Polskich drogach są zaś wszędzie bilboardy z Kubicą i Kimim tankującymi na Orlenie i polecającymi prawdziwą włoską kawę niczym w Maranello. Sezony 2016 i 2017 to kolejne triumfy Kubicy i Ferrari. Włosi byli genialnie przygotowani na zmiany i nie ma na nich mocnych. W 2016 Robert wygrał 9 wyścigów a w sezonie 2017 11 wyścigów. W 2018 w kalendarzu zadebiutowało pod sponsoringiem Orlenu GP Polski na torze ulicznym w Gdańsku. To ma być Polskie Monaco - mówił prezes Orlenu Daniel Obajtek. W 2017 roku odszedł na emeryturę zniesmaczony i sfrustrowany Hamilton. Odszedł on jako niespełniony talent z niewykorzystanym potencjałem i ZALEDWIE 1 tytułem mistrzowskim. Aktualnie zajmuje się projektowaniem ciuchów do lumpexu, promowaniem weganizmu i walką o prawa czarnoskórych. Rok wcześniej odszedł z F1 sfrustrowany Rosberg, który nie potrafił pokonać Wielkiego Polaka. Sezon 2018 to transfer Vettela do Mercedesa i walka z Kubicą o mistrzostwo. Niemiec jednakże w swoim stylu nie wytrzymał presji i kilka razy zakończył wyścig obracając się lub lądując w żwirze. Kubica wygrał pierwsze GP Polski w historii. Gratulacji na podium życzył mu nawet sam Prezydent. Zamiast tradycyjnego „Les Toreadors” na podium grał przebój MC Daro „Robert Kubica driver błyskawica” w akompaniamencie soczystego EEE. Kubica po raz piąty z rzędu został Mistrzem Świata. Rekord wielkiego Schumachera został wyrównany. Ogólnie Polak wygrał aż 10 wyścigów w sezonie. Kolejny sezon, kolejny rok dominacji. Nikt nie potrafi zagrozić wielkiemu Ferrari. W Ferrari, w którym dochodzi do zmiany. Raikkonen odchodzi do Saubera a za niego przychodzi młody Leclerc. Kubica pokazał młodemu jak się jeździ zdobywając pewnie Mistrzostwo. Kubica wygrał 9 wyścigów w sezonie. Sezon 2020 to najlepszy sezon w karierze Kubicy. Polak wygrał aż 13 wyścigów zdobywając tym samym 7 tytuł mistrzowski i wyrównał rekord Schumachera. Po wyścigu w którym wyrównał rekord Wielkiego Mistrza sam Michael przyszedł pogratulować mu osobiście i dał mu swój kask z czasów Ferrari. Przy okazji zapytał się czy może zostać mentorem dla jego syna Micka, ponieważ Robert jest jego idolem. Robert odpowiedział, że tak. Po sezonie Kubica odszedł na emeryturę z 7 mistrzowskimi tytułami i 80 wygranymi. Jest rekordzistą toru Monza, gdzie wygrał aż 6 razy. W tamach podzięki po karierze został honorowym obywatelem miasta Maranello a jeden z zakrętów na Monzie został nazwany na cześć Polskiego kierowcy. Podczas uroczystości jeden z burmistrzów powiedział, że „Roberta traktują jak swojego, jest on idolem dla Włochów, jego pasja i determinacja są niesamowite a upamiętnienie jego kariery nazwaniem zakrętu na Monzie będzie wielkim gestem. Włosi kochają takie historie.” Zakręt nosi nazwę „Curva Kubica”. Co roku podczas wyścigu na Monzy komentatorzy krzyczą nagle „Curva Kubica” i dostają fleszbeków z kariery tego wspaniałego kierowcy. Ludzie w Italii do dziś wspominają z łezką w oku wyczyny wielkiego kierowcy Ferrari i traktują go niczym swojego bohatera narodowego.

Srogi #powrutcontent i twórczość własnej wyobraźni.
#f1 #kubica
milosz1204 - Taka mała rozkmina mnie wzięła co do wczorajszego newsa o Hamiltonie( ͡°...

źródło: comment_1607873747tgj5wqTg8Z8cHr4Ln1TgV4.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@milosz1204: Ja mam lepsza historie jest 2020 rok Kupica to nieudacznik ktory oprocz tego ze nie umie jezdzic i nie przynosi niczego dobrego dla kraju to jeszcze za free dostaje 100+mln od socjalistycznego rzadu PiS, ktory jest marnowany dlatego traci szacunek u wiekszosci kibicow a reszta ma go za idiote i sprzedawczyka potem sie orientujesz ze to wszystko prawda a to nie jest zadna zmyslona historia ( ͡° ͜ʖ
  • Odpowiedz
@milosz1204: bawią te umiejętności inżynieryjne Kubicy , mit który urósł w jakis dogmat powrutu xD kierowcy zielonego pojęcia nie mają o projektowaniu bolidu. Mogą jedynie lepiej lub gorzej sobie go ustawić, są po prostu za tępi i nie mają nic w głowie co by pozwoliło im usiąść z zespołem takiego neweya i coś doradzić. Nie wiem jak sobie to ktoś wyobraża xD Co najwyżej mogą być wytyczne co do preferowanego przez
  • Odpowiedz