Wpis z mikrobloga

Szkoda, że tak bardzo skopali implementację HDR (o czym piszą na reddicie). Spróbowałem kilku konfiguracji z neta (głównie te testowane przez graczy na reddicie) no i niby jest lepiej, ale i tak wyglada to słabo słabo. W innych tytułach działało to o wiele lepiej.

Dzisiejszy patch 1.04 chyba coś faktycznie poprawił, gram już 3h i nic się nie wykrzaczyło, gierka też nieco wyglada lepiej bo nie ma już nagłych spadków rozdzielczości tekstur itd. Oczywiście i tak na ps4 pro wyglada słabiej niż jak odpaliłem na medium na PC, no ale xD

Ale fabularnie się wciągnąłem, wiec gram dalej i tyle.
#ps4 #cyberpunk2077
  • 4
@Tfor: ja gram na #ps5 i faktycznie gra wyglada duzo lepiej, ale juz mialem crasha, gdzies w losowym miejscu...
potwierdzam ze tekstury szybciej sie laduja jak poruszasz sie na nogach, w aucie neistety ciagle sie doczytuja mimo szybkiego ssd i fpsy spadaja do ~40
via Zakop
  • 1
@matess1:

Film Grain Off. Chromatic Aberration Off. HDR Max Brightness is 1000 nits. Paper White is at 200. Tone Mapping I would set anywhere from 1-1.50


These settings should give a clearer image with no blurry edging, poppy neon highlights and darker blacks. Still this game desperately needs a next gen patch and should serve as a example that many ambitious games should stop targeting base consoles from 2013. There definitely
Szkoda, że tak bardzo skopali implementację HDR (o czym piszą na reddicie). Spróbowałem kilku konfiguracji z neta (głównie te testowane przez graczy na reddicie) no i niby jest lepiej, ale i tak wyglada to słabo słabo. W innych tytułach działało to o wiele lepiej.


@Tfor: Bo tam nie ma "prawdziwego" hdr, jest tylko mapowanie na koniec: https://www.youtube.com/watch?v=e1BA2O-NTcE równie dobrze można grać bez HDR i dać jaśniej telewizor i efekt będzie ten