Wpis z mikrobloga

Czas chyba napisać wysryw by wkońcu obrońcy #cyberpunk2077 przestali mieszać fakty...

Większość ludzi narzekający na #cyberpunk nie mają za złe małej ilości fpsów na starych sprzętach i konsolach tylko na to, jak gra generuje wiele bugów.
Proszę sobie przypomnieć premierę GTA V na ps3 i x360. Gra chrupała czasem w 18-20 fpsach ale nie crashowała, nie waliła bugami co pół minuty.
Należy też zwrócić uwagę, iż CDPR podał wymagania przed premierą i... wiece co? Są całkowicie nieadekwatne do tego czego gra potrzebuje by płynnie grać na średnich ustawieniach.
Ci którzy narzekają na płynność gry na starych konsolach mają całkowicie do tego prawo gdyż

According to CDPR’s CEO, however, those intending to play the game on their standard PS4 and Xbox One consoles shouldn’t be worried as the game runs great on all platforms. There’s a little caveat here though – in his reply, Kiciński said that, given the game’s huge world, it performs surprisingly well. This might still imply that the performance is considerably lower on the base consoles. Unfortunately, no additional details were shared, but the executive did mention that the game’s final stretch delay helped improve performance.

Nawet nie wiem kiedy to było powiedziane bo zapisałem sobie bez daty (,).
Zaznaczam, że większość graczy konsolowych przeboli niską ilość fps.
Także proszę już skończyć #!$%@?ć o tym, że ludzie wymagają cudów na 7 letnim sprzęcie bo fps to drugorzędna sprawa...
PiS
  • 7
@niktotalny: właśnie oglądnąłem, 18-20 nie było w tych kilku filmikach ale spadała do 23

no spoko, możesz mieć nawet rację. pamiętam za to, że AC4: Black Flag, które chłopak mi sprzedał z konsolą faktycznie mocno chrupało na pewno w okolice 16-20

R* to i tak inna liga, za nimi stoi też Take Two to tutaj nie ma czego porównywać