Wpis z mikrobloga

Dzisiaj w końcu cdprojekt Red udowodnił różnice między sprzętem do grania a jakimś gówno ziemniakiem dla laika - konsolą.
Już wiecie dlaczego #pcmasterrace ( )
I nie #!$%@? farmazonów że trzeba mieć kompa za 10k bo i tak nikt w to nie uwierzy.
To chyba ostatecznie pokazało kto wygrał wojnę pc-konsole ( ͡~ ͜ʖ ͡°)


W szczególności tym "januszom" którzy kupili teraz PS4 na promocji i mają zdziwko że gra z 2020 nie bangla na 7 letnim gracie xD

#cyberpunk2077 #ps4 i trochę #heheszki
  • 24
  • Odpowiedz
@dead_inside19: Wiesz można się z tym zgodzić, ale gra jest tworzona od 8 lat i to tylko pokazuje jak podeszli do produkcji. Olejmy już content wycięty i ułatwienie nie których elementów gry. Wydaje mi się, że wyprodukowanie grywalnej wersji cyberpunka 2077 na konsole poprzedniej generacji na 100% było i jest możliwe, tylko jak widać to studio potrzebuje jeszcze bardzo dużo czasu i tuzin patchy by załatać grę nie tylko na
  • Odpowiedz
  • 0
@dawidczeta zgadzam się jak się chcę to się da wszystko. Z drugiej strony fanboyem redow nie jestem ale z tego co kojarzę to zawsze stawiali pc w pierwszej kolejności nad konsolami stąd taki a nie inny rezultat.
  • Odpowiedz
  • 0
@d___b widzisz zależy co masz najlepsze w tym sprzęcie, cp2077 widać że głównie na GPU siedzi - w tym wypadku np lepiej mieć słabszy procek na rzecz mocniejszej grafiki. Co nie zmienia faktu że nawet teraz obstawiam że dalej walczą z optymalizacja możliwe że za tydzień/miesiąc spokojnie podbijesz sobie parametry w górę
  • Odpowiedz
@dead_inside19: Ja też nie jestem fanboyem, żadnej marki ale podchodzę logicznie do produkcji gry i jeśli oni taki hype i marketing zrobili, tyle materiałów na przestrzeni lat pokazywali i było widać z roku na rok downgrade, a niedługo przed premierą i w czasie zmieniania terminów wydania, ludzie dowiadują się, że coś tu usunęli, a coś tam to nie wygląda to ciekawie i w rezultacie widać finalny produkt wydany jak się
  • Odpowiedz
  • 1
@music_has_the_right_to_children no widać właśnie że sam nie bardzo masz pojęcie o czym mówisz. RDR2 - zupełnie inna gra, zupełnie inny silnik, zupełnie inne studio - tak jak wcześniej wspomniałem to redzi raczej zawsze stawiali w pierwszej kolejności na pc.
Druga sprawa to nie jest mulit więc argument jest troszkę z dupy, a nawet po części potwierdzający moją tezę o targecie klientów dla redow
  • Odpowiedz
  • 0
@dawidczeta no tak z własnego doświadczenia powiem że ludzie pracujący np w dziale biznesowym to debile nie mający pojęcia co robią na projekcie informatycznym - w przypadku marketingu obstawiam że może być podobnie
  • Odpowiedz