Napiszę krótko moją historię problemów z małym Indie software housem jakim jest Electronic Arts.
Ze względu na to, że ludzie rozwijający EA Access czy obecne EA Play, zrobili wszystko aby usługa z poziomu "do kitu ale da się używać" osiągnęła w końcu swoje założenia projektowe i nie nadaje się już kompletnie do niczego, postanowiłem w końcu zrezygnować z owej subskrypcji, którą zakupiłem jeszcze na początku działania EA Access. No i tutaj zaczyna się przygoda, w której zwyczajnie nie byłem wstanie tego zrobić... Podczas próby rezygnacji z subskrypcji otrzymywałem błąd, który widoczny jest na załączonym obrazku. Ok... EA, w sumie to mogłem się tego spodziewać, to jest w końcu mała firma, takie niedopatrzenia się mogą przecież zdarzyć. Postanowiłem napisać od suportu. Jedyne co znalazłem to jakiś śmieszny formularz kontaktowy, który został chyba zaprojektowany przez najlepszych speców UX aby nie dało się dobrze dobrać kategorii problemu, a już tym bardziej znaleźć sposobu na bardziej bezpośredni kontakt. Zgłoszenie zostało napisane, wysłane i teraz tylko czekać... Mija dzień, drugi (oczywiście robocze), odpowiedzi nie ma. Wchodzę na swój magiczny panel, na którym oczywiście nic nie działa, nie mogę przejrzeć przebiegu sprawy... Widzę tylko, że jest "rozwiązana" i mogę "wznowić" cokolwiek to oznacza. Na panelu użytkownika Origin widzę dopisek "non-recurring" przy mojej subskrypcji, no to myślę sobie, że załatwione. A dzisiaj niespodzianka :) Okazuje się, że EA postanowiło jednak pobrać sobie pieniądze z mojego konta.
Rozumiem, że to jest też część "doświadczeń", gdzie EA nie bawi się w okradanie swoich klientów za pomocą DLC czy innych mikropłatności, a zwyczajnie ściąga sobie pieniądze kiedy im się żywnie podoba. Widać firma się rozwija wraz a wraz z nią jej model biznesowy.
Widać moim błędem było to, że natychmiast nie odpiąłem wszelkich metod płatności z mojego konta... No, ale człowiek uczy się na błędach.
W sumie piszę tak aby wylać trochę mojej frustracji, bo ANSWERS HQ mój wątek wrzuca notorycznie do spamu, a suport przez formularz zwyczajnie mnie ignoruje.
Napiszę krótko moją historię problemów z małym Indie software housem jakim jest Electronic Arts.
Ze względu na to, że ludzie rozwijający EA Access czy obecne EA Play, zrobili wszystko aby usługa z poziomu "do kitu ale da się używać" osiągnęła w końcu swoje założenia projektowe i nie nadaje się już kompletnie do niczego, postanowiłem w końcu zrezygnować z owej subskrypcji, którą zakupiłem jeszcze na początku działania EA Access. No i tutaj zaczyna się przygoda, w której zwyczajnie nie byłem wstanie tego zrobić... Podczas próby rezygnacji z subskrypcji otrzymywałem błąd, który widoczny jest na załączonym obrazku. Ok... EA, w sumie to mogłem się tego spodziewać, to jest w końcu mała firma, takie niedopatrzenia się mogą przecież zdarzyć. Postanowiłem napisać od suportu. Jedyne co znalazłem to jakiś śmieszny formularz kontaktowy, który został chyba zaprojektowany przez najlepszych speców UX aby nie dało się dobrze dobrać kategorii problemu, a już tym bardziej znaleźć sposobu na bardziej bezpośredni kontakt. Zgłoszenie zostało napisane, wysłane i teraz tylko czekać... Mija dzień, drugi (oczywiście robocze), odpowiedzi nie ma. Wchodzę na swój magiczny panel, na którym oczywiście nic nie działa, nie mogę przejrzeć przebiegu sprawy... Widzę tylko, że jest "rozwiązana" i mogę "wznowić" cokolwiek to oznacza. Na panelu użytkownika Origin widzę dopisek "non-recurring" przy mojej subskrypcji, no to myślę sobie, że załatwione. A dzisiaj niespodzianka :) Okazuje się, że EA postanowiło jednak pobrać sobie pieniądze z mojego konta.
Rozumiem, że to jest też część "doświadczeń", gdzie EA nie bawi się w okradanie swoich klientów za pomocą DLC czy innych mikropłatności, a zwyczajnie ściąga sobie pieniądze kiedy im się żywnie podoba. Widać firma się rozwija wraz a wraz z nią jej model biznesowy.
Widać moim błędem było to, że natychmiast nie odpiąłem wszelkich metod płatności z mojego konta... No, ale człowiek uczy się na błędach.
W sumie piszę tak aby wylać trochę mojej frustracji, bo ANSWERS HQ mój wątek wrzuca notorycznie do spamu, a suport przez formularz zwyczajnie mnie ignoruje.
#electronicarts #origin #oszukujo #eaplay #eaaccess #paypal
źródło: comment_16065897569YBmHbbYr3EzNs3XfKvpAg.jpg
Pobierz