Wpis z mikrobloga

Pacjent: iPhone 11

Kupiony stacjonarnie 26.10 w RTVeuroAGD i aktywowany 27.10, dopiero dziś tak na prawdę skonfigurowany. Po sprawdzeniu aparatu na zdjęciach widnieje „plama” jak w załączniku.

Co proponujecie zrobić w takiej sytuacji, aby zachować wszelkie gwarancje i rękojmie?

Cortland/iMad czy RTVeuroAGD?

#iphone
sszymek - Pacjent: iPhone 11

Kupiony stacjonarnie 26.10 w RTVeuroAGD i aktywowany ...

źródło: comment_1606399973Iome1dzP98SltaHwhan0hT.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sszymek: no to na rękojmię :) domniemanie iż produkt w dniu zakupu posiadał wadę fabryczną, czyli produkt nie zgodny z umową etc.

@imo0mfg: na rękojmię można lecieć też zależy od charakteru działalności ale w tym roku zmieniły się przepisy trochę :)
  • Odpowiedz
@sszymek: heh trzymam kciuki, choć mam podobny problem z "Plamą na telewizorze" i aktualnie sprawa prawdopodobnie trafi do sądu ^^ również powyższy sklep, zależy na jakiego "rzeczoznawcę" się trafi bo niektórzy lubią przypajacować
  • Odpowiedz
@sszymek: no niestety, ja również jakoś go nie będę polecał, ba nic tam bardziej wartościowego bez wątpienia raczej kupować już nie będę, ale nie mniej nie martw się :) prawo jest bardziej przychylne po stronie konsumenta, w najgorszym wypadku czeka Cię po prostu dużo walenia się..
  • Odpowiedz