Wpis z mikrobloga

@wchodzacy_w_przegryw heble są takie jak w V8 więc i koszta, pomijając seryjnie zwaloną chłodnice od automatycznej skrzyni biegów gdzie nawet nowe bywają wadliwe, to jeszcze dochodzą takie denerwujące rzeczy jak odklejające się wygłuszenie drzwi co powoduje powódź w samochodzie, psujące się moduły świec żarowych i jeszcze mógłbym wymieniać inne duperele ale nie chce mi się przypominać tego horroru. No i to nie był tzw pechowy egzemplarz, bo wiele z tych usterek
  • Odpowiedz
@eNse 1. Znajdź sobie najtańszy zestaw ORYGINALNYCH tarcz bo zimmermany to sobie do taczki można założyć nie do 535d i wklej mi link. 2. Wiele dupereli jak amory sachs kosztowały po 800pln za sztuke na przod, tak że wiadomo grosze... 3.zapchany dpf nie brzmi źle, chyba że jesteś 1k km od domu w obcym kraju a samochodu nawet odpalic nie mozesz.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Popularny_mis: no latam dokoksowanym 330d na zimmermanach i nie narzekam. Ale najwidoczniej 535 to już taki mocarz że musi mieć tarcze z ASO XD
  • Odpowiedz
535d


@Popularny_mis: Wut to co oni wkładali nie wierzę, że włożyli zestaw od M do diesla seryjnie w 330d wkładają taki sam jak do 320d np. Patrzę komplet textar-a na przód klocki + tarcze 660zł. Stan dpf-a można monitorować ale dziwne, że zapychany ja głównie po mieście jeżdżę i nie ma dramatu.

@eNse: Który 330d? i co porobione ;>? Ja wrzuciłem teraz zestaw textara , ale za rok
  • Odpowiedz
@wredny_barteK @eNse pękła guma w dolocie od IC wtedy kopci jak stary wladimirec. Problem dłubanych 530 to brak hebli, w 535 są jak w V8 i zamienniki się gną, felga 17 jest na styk z tą tarczą, jest dużo większa i ma całkiem inne parametry przez to. Trochę trzeba się zagłębić w temat ale mnie to już nie dotyczy więc się tylko śmieje z tych problemów.
  • Odpowiedz
pękła guma w dolocie od IC wtedy kopci jak stary wladimirec. Problem dłubanych 530 to brak hebli, w 535 są jak w V8 i zamienniki się gną, felga 17 jest na styk z tą tarczą, jest dużo większa i ma całkiem inne parametry przez to. Trochę trzeba się zagłębić w temat ale mnie to już nie dotyczy więc się tylko śmieje z tych problemów.


@Popularny_mis: Coś czytałem ostatnio przy 335d o
  • Odpowiedz
@wredny_barteK https://allegro.pl/oferta/oryg-tarcze-hamulcowe-bmw-e60-e61-535d-550i-635d-9024284893?utm_medium=app_share&utm_source=Facebook tarcze jakie kupowałem, i tam też wymieniałem, do tego ori klocki bo brak gwarancji na nieoryginalnych to masz lekko licząc 2.7k za sam przód, a na forach możesz przeczytać że inne się gną bo auto ciężkie i w miarę dynamiczne. Pobór oleju jest związany z odma, bo daje z odmy do dolotu, podobno problem rozwiązuje uszczelka pod klawiatura, ja zaraz po wymianie sprzedałem samochód. Kłopotliwa jest bo trzeba wtryski
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
535d


@Popularny_mis: Wut to co oni wkładali nie wierzę, że włożyli zestaw od M do diesla seryjnie w 330d wkładają taki sam jak do 320d np. Patrzę komplet textar-a na przód klocki + tarcze 660zł. Stan dpf-a można monitorować ale dziwne, że zapychany ja głównie po mieście jeżdżę i nie ma dramatu.


@eNse: Który 330d? i co porobione ;>? Ja wrzuciłem teraz zestaw textara , ale za rok
  • Odpowiedz