Wpis z mikrobloga

Trzeba było kupić nową fabię albo dustera, a nie kilkuletnią klasę premium


@spere: Najgorzej, bo czasem mam wątpliwości czy tak nie zrobić. Bo obecny samochód nauczył mnie pokory :P

  • Odpowiedz
@bylem_zielonko: czasem żeby dobrze działało trzeba coś kalibrować a tu może już nie wystarczyć autocom
@komoornik: z tego co wiem to ma, ale nie do wszystkich sterowników, nawet W211 do liftu nie ma wszystkiego po CAN-ie
  • Odpowiedz
@Kejran: Sprobuj wylaczyc to podnoszenie i jak fajera nie wroci, to podnies ja maksymalnie do gory.

U mnie tak bylo, ze jechala tylko w gore przy regulacji, a w dol juz nie chciala. Wiec mialem plan k---a sprytny i podnioslem ja ile sie dalo. Cos tam strzelilo, cos peklo i nagle sama zjechala w dol i wszystko zaczelo dzialac. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
czasem żeby dobrze działało trzeba coś kalibrować a tu może już nie wystarczyć autocom


@mjnck: raczej z kalibracją typu czujnik kąta skrętu etc powinien sobie poradzić. Stardiag to raczej do grubszych spraw typu kodowanie czy programowanie
  • Odpowiedz
@wchodzacy_w_przegryw pęknięta rurka od dolotu>zapchany dpf i kat, regeneracja konwertera w skrzyni plus olej itd 5k. Tarcze klocki oryginał 4k, cały przedni zawias i amory kolejne 4, regeneracja lamp, klema ibs, chłodnica egr przerdzewiałe przewody hamulcowe, regulator napięcia w alternatorze itd to tak z grubsza.
  • Odpowiedz