Wpis z mikrobloga

Hej Drodzy,

Wrzucam ostatnią grafikę koncepcyjną kolejnych leveli. Tak jak pisałem wcześniej, z gry side-view, chciałbym jednak zrobić coś bardziej angażującego graczy. To oznaczało, że trzeba zając więcej ekranu.
Ponadto testy na paru użytkownikach wykazały, że gry mobilne muszą mięc sporo większe przyciski niż się wydaje( ͡° ͜ʖ ͡°)
Serio, porada dla innych - każdy przycisk jaki tworzycie na kompie dla gierki mobilnej, powiększcie go.

https://play.google.com/store/apps/details?id=magico.adventure.game
#magico #magicogames #magicosoftware #gamedev
MagicoSoftware - Hej Drodzy,

Wrzucam ostatnią grafikę koncepcyjną kolejnych leveli...

źródło: comment_1606220679h3bCQmArCnlyj2cU3KJuIr.jpg

Pobierz
  • 8
Grałem ostatnio z 15min. Co zapamiętałem:
* Po rzuceniu zaklęcia, wypiciu potiona gra freezuje na chwilę.
* Gdy skończy mi się mana i potiony to nie mogę nic zrobić i muszę długo czekać na przegraną.

Ogólnie podoba mi się, a pomysł na grafice wygląda jeszcze lepiej.
Może dodać kolejną przyjazną postać, która idzie z prawej strony, niesie potiona i musi go donieść do bazy i gracz nie powinien jej zabijać (tzn. nie
@wesoly_grabarz: Oj optymalizacja to coś z czym dalej walczę. Ogólnie współdziałam z jednym devem, który jest super zaangażowany ale nie do końca rozumie jak takie rzeczy się dzieją, co je powoduje. Na pewno będę chciał to poprawić przy każdej możliwej okazji.