Wpis z mikrobloga

@fuck_yeah: no to się w sumie dość szczęśliwie skończyło. Mam D5 w tym samym kolorze ( ͡° ͜ʖ ͡°) i pasek z napinaczem zmieniam profilaktycznie co 60kkm

A tak w ogóle to nieźle ją przypaliło na łożysku, a później na obwodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Coś mi lekko piszczało od dwóch dni i byłem przekonany, że to pompa wspomagania kończy żywot, a tu niespodzianka. Robiłem remont silnika 60kkm temu i wszystkie uszczelki, paski itp. rzeczy eksploatacyjne były zmieniane. Wychodzi na to, że 60 tys.km to dobry interwał na zmianę.
@spokoromek: Historia jest taka, że kupiłem auto z prawdziwym przebiegiem, z polskiego salonu od pierwszego właściciela ale z obróconą panewką na trzecim cylindrze. Wyciągnięcie silnika, rozbiórka, drugi wał, drugie korby (z innego silnika), nowe panewki, uszczelki, śruby, płyny, filtry, mycie wszystkiego, sprawdzanie ewentualnego zużycia każdego elementu, regeneracja turbosprężarki (profilaktyczna), wymiana prowadnic zaworowych na wydechu, wymiana uszczelniaczy, planowanie i sprawdzenie szczelności oraz montaż LPG który obsłuży 250KM. Tylko głowicę oddałem do warsztatu