Wpis z mikrobloga

gdzie trzymacie swoje #lego ? Ja mam już Bugatti i Porsche 911, chce kolejne 911, Lambo czy Taj Mahal, tylko największy problem jest z miejscem na to, na półce już go prawie nie ma, poza tym średnio wyglada to, myślę może nad jakaś szklana gablotką czy coś co będzie fajnie wyglądało w pokoju. Dajcie Mirki jakieś pomysły, najlepiej z fotami jak u was to wygląda bo chyba bym chciał sobie sprawić Lambo pod choinkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 21
@zjembigos: ja właśnie mam dylemat bo nie wiem, wstawię fotę zaraz jak u mnie wyglądają techniksy xd i po prostu nie ma miejsca na lambo, tez myśle nad szafa taka jak na ubrania tylko z przeszkleniem( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chory #!$%@?


@sarnazlasu: na początku wyglądałem tak: (,) ale po chwili

A tak serio to szanuje bardzo. Wielki plus. Gratuluje fajnej kolekcji


mi przeszło. Dzięki ;)

jak zobaczyłem kolekcje @damw: to aż mi się przykro zrobiło że jestem takim laikiem klocków ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@P4tryxus: miałem dużo szczęścia w życiu. Więcej chyba nawet, niż mi się należało. Ale przecież nawet
@damw: chciałbym mieć fajnie poukładane, te samochody to i tak pół biedy, ale chciałbym kupić sobie Taj Mahal, sokół milenium czy teraz widziałem nowy zestaw koloseum, poza pudełkiem to jest większe, i naprawdę mam wielki problem bo nie wiem gdzie ustawiać, a chciałbym sobie rocznie kupować 1-2 zestawy, a w tym momencie tak żeby to ładnie wyglądało to nie mam pomysłów, a szkoda mi je trzymać w piwnicy, wolałbym patrzec na
@P4tryxus: wybierając tak wielkie zestawy jak 10256 (Taj Majal) czy 75192 (Sokół Millenium) to faktycznie będziesz miał problem z ekspozycją tego w mieszkaniu. Sokoła to można kitrać w stoliku kawowym/pod stolikiem jeśli jest przeszklony. Ale np ISD 75252 już tak nie zmieścisz.
Ja sobie je w ogóle odpuściłem, bo serio by ciężko to było pokazywać.
Rzuć okiem na to: https://brickset.com/news/category-Storage może podpatrzysz fajne rozwiązania