Wpis z mikrobloga

myślę że sporo ludzi przez covid przesiadła się z komunikacji miejskiej na rower, stąd ten wzrost


@Wygryw_z_wyboru: Ważne, że infrastruktura przyrasta i służy, oraz, że ludzie mają wybór.
  • Odpowiedz
@reddin: wzrost o 17,4% kilometrów, ilości rowerzystów, kół w rowerach? To samo z tą liczbą po prawej, ilość kilometrów, rowerów miejskich, rowerów elektrycznych czy metrów ścieżek ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@guestuser: między innymi stąd wynikło moje pytanie, bo nagle Warszawa zrobiła się o wiele mniejsza. Poza tym, takie przedstawienie częstotliwości użytkowania rowerów jest nieintuicyjne. Wiem, że chcą sumować tygodniowe/codzienne/ rzadsze do 41% Warszawiaków, ale no nie.
Powinno być 4,8% jeździ codziennie lub prawie codziennie. Bo w tym konkretnym przypadku ważni są już rowerzyści a nie Warszawiacy.
@elf_pszeniczny: rowerów rocznie przejeżdża pod pałacem kultury? Ulega wypadkom z ptakami? Jeśli unikalnych rowerów
  • Odpowiedz
@Nie_znany: teraz serio serio.
Myślę że część poniżej barometr warszawski odnosi się do ankiety, a część w chmurce to jest jakieś oddzielne badanie ruchu w jakimś punkcie/kilku punktach sumarycznie.
Strasznie źle przedstawione dane.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Nie_znany: ja rozumiem to co jest napisane. Jest wzrost ruchu. To znaczy że jak dziennie przez jedną sciezke jechalo 100 rowerów to w tym roku 117. Nie sprawdzają jednak kto na nich jechal więc może to równie dobrze być jedna osoba jeżdżąca ergo nie zbadali wzrostu rowerów i ludzi tylko wymieniony ruch. Z tego co słyszałem to są czujniki mierzące przejeżdżające rowery, a nie ze jest to jakaś ankieta
  • Odpowiedz