Wpis z mikrobloga

@vargemp: a kiedy byly te cale "nie-luksusowe v8"? wszystkie marki popularne od lat pchaly do swoich samochodow glownie r4, max v6. v8 to zawsze byla glownie domena niemieckich aut z wyzszej polki (amerykanow nie licze, bo to nie nasz rynek) i tez trzeba bylo swoje zaplacic, zeby wyjechac takim 5er czy a6 z v8 pod maska.

wymyslacie bajki z ktorymi potem dzielnie walczycie.
  • Odpowiedz
@vargemp: byl normalny, a to ze np. amerykancy sobie wkladali jakies modulary czy lsx do wszystkiego co sie rusza bo 1) to im robilo 40 koni z litra 2) tak im sie ogolnie uksztaltowal rynek ze jeszcze do niedawna polowa #!$%@? ciezkimi pickupami i full size suvami, to juz inna sprawa

v8 sa w odwrocie nawet w ameryce i to nie od dzis, a od dobrych 10 lat. #!$%@? za
  • Odpowiedz
@vargemp: nie, nie mozesz. az sobie wygooglowalem na szybko jakis artykul o 20 najtanszych autach z v8 pod maska, takich w zasiegu zwyklego boba z suburbiow

https://cars.usnews.com/cars-trucks/cheapest-v8-cars

przeciez wiekszosc stad (i z innych pokrewnych artykulow, zreszta no troche znam ten rynek) to sa jakies #!$%@? pickupy dla redneckow i suvy dla duzych rodzin. pomiedzy tym jakies pojedyncze samochody z fca typu charger - technologicznie trup pudrowany liftingami, od stu lat na rynku. albo chrysler 300s pamietajacy czasy mercedesa w210. rewelacja, rynek az lamie sie pod naporem nowych modeli z v8 w
  • Odpowiedz