Wpis z mikrobloga

@Deckera: przy tym ustawieniu (150A i przełożenie na moment - 2:1) i lataniu po lasach robnię 70-90km w zależności od pałowania.
Przy 100% asfalcie można zmienić przełożenie, prąd i zrobić 150km a nawet podejść pod 200km przy oszczędnej jeździe
  • Odpowiedz
przy tym ustawieniu (150A i przełożenie na moment - 2:1) i lataniu po lasach robnię 70-90km w zależności od pałowania.

Przy 100% asfalcie można zmienić przełożenie, prąd i zrobić 150km a nawet podejść pod 200km przy oszczędnej jeździe


@swecy_mje_plendzo: Jak prędkość vmax? I ile możesz na prędkości maksymalnej przejechać na asfalcie.

Mówisz że zrobienie go kosztowało cię 20 tys zł.
A ja się zastanawiałem czy nie wydaje za dużo na
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum w przypadku aktualnego przełożenia (2:1) Vmax to 65km/h po asfalcie przy delikatnym operowaniu manetką myślę że ok 80km by zrobił.
No ale po wymianie tylnej zębatki na 1:1 prędkość może podejść pod 100km/h przez co zasięg też powinien się zwiększyć do jakiś 120-130 km
A jak potrzeba więcej zasięgu to można prąd zmniejszyć. Będzie bardziej mulowaty ale zasięg wzrośnie.
  • Odpowiedz
w przypadku aktualnego przełożenia (2:1) Vmax to 65km/h po asfalcie przy delikatnym operowaniu manetką myślę że ok 80km by zrobił.

No ale po wymianie tylnej zębatki na 1:1 prędkość może podejść pod 100km/h przez co zasięg też powinien się zwiększyć do jakiś 120-130 km


@swecy_mje_plendzo:
A więc mówisz że jak będziesz jechał 65km/h to przejedziesz 80km a jak będziesz jechał 100km/h to przejedziesz 120km? Czy tak?
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum Tak mi się wydaje, musiał bym test zrobić żeby mieć 100% pewności.
Wiesz, wszystko zależy od przełożenia bo przy ustawieniu na 65kmh silnik robi 2 obroty na 1 obrót koła. Przy przełożeniu na 100kmh silnik robi 1 obrót na 1 obrót kola
  • Odpowiedz
w przypadku aktualnego przełożenia (2:1) Vmax to 65km/h po asfalcie przy delikatnym operowaniu manetką myślę że ok 80km by zrobił.

No ale po wymianie tylnej zębatki na 1:1 prędkość może podejść pod 100km/h przez co zasięg też powinien się zwiększyć do jakiś 120-130 km

A jak potrzeba więcej zasięgu to można prąd zmniejszyć. Będzie bardziej mulowaty ale zasięg wzrośnie.


@Man_of_Gx
Poczytaj sobie bo już nic śmieszniejszego cię w tym tygodniu nie
  • Odpowiedz
w przypadku aktualnego przełożenia (2:1) Vmax to 65km/h po asfalcie przy delikatnym operowaniu manetką myślę że ok 80km by zrobił.

No ale po wymianie tylnej zębatki na 1:1 prędkość może podejść pod 100km/h przez co zasięg też powinien się zwiększyć do jakiś 120-130 km

A jak potrzeba więcej zasięgu to można prąd zmniejszyć. Będzie bardziej mulowaty ale zasięg wzrośnie.


@swecy_mje_plendzo: Kolego nie wierze że sam złożyłeś ten rower elektryczny.
Nie
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum: Ja już mam złożony patent na perpetum w oparciu o jego wyliczenia :-) i jakąś dyskusję z nim też i też się nie dogadałem :-)
W sumie jak mu się dobrze jeździ to niech jeździ, w tym sporcie chodzi tylko i wyłącznie o radość w oczach dziecka :-)
Byle mu zasięgu w telefonie stykło to już koledzy go jakoś przyholują jak mu św. Volt poskąpi amperów.

Gx
  • Odpowiedz