Dziwna sytuacja, sam wyłączył mi sie telefon mimo że był naładowany, przy włączaniu 3 razy wpisałem zły PIN byłem pewny że dobrze wpisuję, potem przy wpisywaniu PUK to samo. Wpisuję puk potem nowy PIN, powtarzam PIN i wtedy mi wyskakuje że PUK nieprawidłowy. Dziwne bo wpisuję go z karty którą mam od operatora i musi być dobry. Czemu ten PUK uznaje za nieprawidłowy jak jest prawidłowy, nie znam się na telefonach ale to dziwne, infolinia dopiero od 8 a dziś na ten telefon ma dzwonić do mnie lekarz, po tygodniu prób udało mi się w końcu dodzwonić do rejestracji a tu taki niefart. #telefony #huawei #lajtmobile #kiciochpyta
@aldi7x: .Może ekran szwankuje i dotykając go w jednym miejscu telefon odczytuje to jako kliknięcie w innym miejscu ekranu? Spróbuj włączyć go bez włożonej karty SIM i to sprawdzić, a ją włóż później. No i czy nie zalałeś go kiedyś przypadkiem?
Dziwna sytuacja, sam wyłączył mi sie telefon mimo że był naładowany,
@aldi7x: Android się wyłącza kiedy system się #!$%@?, możliwe że jakaś aplikacja zaczęła sypać błędami i #!$%@?ł się cały android więc się wziął i wyłączył.
PUK 100% prawidłowy? Może od złej karty masz pudełko? Masz podpisane, że to PUK czy się domyślasz że to PUK?
@Fanatyk_Wedkarstwa: Miałeś rację że tu szukałeś przyczyny, PUK i PIN spisywałem z oryginalnej karty od operatora ale zapomniałem że tą kartę kiedyś zgubiłem i dostałem duplikat, teraz wbiłem ten prawidłowy puk do duplikatu i działa wszystko, co za cymbał ze mnie. Dzięki za pomoc
@aldi7x: Wcale nie, spróbuj kiedyś programowania ( ͡°͜ʖ͡°) Tam błędy nad którymi siedzi się godzinami często okazują się tak oczywiste, że nawet nie myśli się o ich przyczynie
#telefony #huawei #lajtmobile #kiciochpyta
No i czy nie zalałeś go kiedyś przypadkiem?
@aldi7x: Android się wyłącza kiedy system się #!$%@?, możliwe że jakaś aplikacja zaczęła sypać błędami i #!$%@?ł się cały android więc się wziął i wyłączył.