Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Czy operator CNC, lasera, krawędziarki, giloty, pras, wind, to są spoko prace? Chodzi mi przede wszystkim o CNC. Jest możliwość pracy bez doświadczenia, z przyuczeniem. Pakować się w to bez technikum? Nie mam doświadczenia technicznego i jest to moją bolączką.
#praca #cnc #pracbaza #inzynieria
  • 9
  • Odpowiedz
@Borealny: cnc spoko. siedzisz i nadzorujesz. klikasz start program itp. duzo czasu na przeglądanie wykopkow. laser tak samo. krawedziarki prasa i gilotyna to lipa. bedzoesz siedzial 8h i trzepal 1000 blaszek - wlozyc zagiac wyjac x 1000szt
  • Odpowiedz
@Borealny: jesli cie to interesuje to czemu nie. Tak naprawde bez szkoly mozna to ogarnac, a jak jestes kumaty i trafisz do dobrej firmy to w rok bedziesz na poziomie dobrego pracownika.

P.S. przy frezarkach jest wiecej zabawy i tak szybko sie czlowiekowi nie nudza.
  • Odpowiedz
@Tak-tak-to-ja: u mnie w robocie biora kazdego byle troche talentu technicznego mial. pol roku przyuczenie pozniej kurs i wlasna cnc do obsługi. Placa srednio ~3500 brutto bez widoku na przyszlosc dlatego operatorzy tak często sie zmieniaja. Programista cnc ( przyszedl z maszyny ) bez studiow itp tak samo- pol roku przyuczenia i trzepie wlasne programy. troche zapieprz. kasa 5500 brutto plus premie i nadgodziny.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Tak-tak-to-ja: ja znalazłem w agencji pracy Adecco, możesz zapytać u nich w biurze jeśli masz w pobliżu. Choć teraz jak u nich byłem to żaliła się że są bardzo wybredni przy przyjmowaniu ludzi bez doświadczenia. Nie wiem czy to chodzi tylko o firmę z tej konkretnej oferty czy ogólnie. Na pewno sporo osób chce się na to załapać.
  • Odpowiedz
@Borealny: Daj se spokój ze wszystkim co ma w nazwie "CNC" - wynagrodzenie nieadekwetne do wykonywaj pracy to norma, hałas, brud, smrud i yebanie na 3zmiany to norma w tym fachu.