Wpis z mikrobloga

@HowDidWeGetSoDark:

Mała aktualizacja postu sprzed około roku wpis

Auto (Corsa C 1.0 LPG) skończyło u mnie 10 lat. Dobiło do 280 tys. km. Przeszedłem z oleju 5W40 na 5W30. W ciągu roku miałem awarie kiedy, PRAWIE mi auto stanęło na amen pierwszy raz. Pompa paliwa padła i nie podawała benzyny. Skończyło się laniem benzyny w przepustnicę do póki nie przełączy się przy 30 stopniach na lpg (dobrze, że awaria w lato, bo w zimę bym go tak nie zagrzał).
Tak to jeździ, cieszy, wozi. Mam nowe auto, ale to trochę z sentymentu zostaje i je dojeżdżam dalej.

#motoryzacja #chwalesie #opel #samochody #pokazauto
Pobierz
źródło: comment_1603214493gPsRyKAJvYyEGsvWp1W4wY.jpg
  • 6
@HowDidWeGetSoDark: a nie mogles odpalic odrazu na lpg? Wiekszosc sterownikow umozliwia awaryjne odpalanie odrazu na gazie, najczesciej trzeba przutrzymac guzik gazu na zaplonie az zapali sie lampka lpg i odpalic auto i dac mu w gaz zebu nie zgasl. Przy 30 stopniach bez problemu zagada, ja kiedys w vectrze A majac zepsuta pompe to przy mrozie lalem butelke gorącej wody z boilera na parownik i odpalalem na lpg.
@HowDidWeGetSoDark: wazne ze sobie poradziles ¯\_(ツ)_/¯ a teraz juz wiesz :) warto sprawdzic na przyszlosc, np jak zabraknie Ci paliwa a jest w miare cieplo. Warto wiedziec ze w sterowniku czesto jest tez zapisany jakby limit tych odpalen awaryjnych, przy serwisie gazu moga to skasowac/wyzerowac.