Wpis z mikrobloga

  • 0
@kierowcakumbajna dawaj. Chce zobaczyć jak to jest podłączone i jak maty grzewcze wkłada się w fotel. Na pewnym forum przeczytałem, ze niektóre jednostki są wyposażone w okablowanie i moduł (?) do grzania fotelu, ale nie posiadają mat grzewczych w fotelach. Myślę , ze mój egzemplarz tak wlasnie ma. Bo coś znajduje się pod siedzeniami, muszę to zweryfikowax.
A powiedz, czy po zainstalowaniu mat grzewczych trzeba mieć, wymienic na mocniejszy alternator?
@Berkel_88: ja sobie dokładałem maty do najbiedniejszej wersji Focusa MK2 1.6 benzna. Jeśli dobrze pamiętam to musiałem dodać/pociągnąć jeden lub dwa przewody od okolic schowka pod fotele i konektora nie miałem to coś tam pokombinowałem pod fotelem. 3 lata działają bez problemu, ale krótce pewnie będę ten konektor jakoś lepiej ogarniał.
  • 0
@Bleck co to jest ten konektor? A pokrętła do włączenia i ustawienia poziomu grzania zamontowałes na kokpicie tam gdzie znajdują się w oryginale?
Trudno wcisnąć maty w fotel? Trzeba odkrecac fotel od podlogi pewnie
@Berkel_88: pod siedzeniem jest taka kostka do której dochodzą przewody z wiązki i one są pogrupowane zależnie od funkcji - np. są przewody do poduszek powietrznych, są przewody do czujnika pasów itp. I każda z tych funkcji ma osobny kawałek plastiku w którym są bolce. Maty przychodzą z przewodami zakończonymi własnym kawałkiem plastiku no i to musi pasować gdzieś :D W skrócie:
mata------konektor + konektor----przełączniki
to po lewej od "+" będziesz